Mobiel

Alles over je mobiel, vind je hier!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Continued Charges After SIM Subscription Cancellation Request

I subscribed to a Hey SIM card plan in December of last year. At the beginning of January this year, I submitted a cancellation request through their website. I subsequently received a confirmation email stating that my subscription had been successfully cancelled. However, despite this confirmation

Vraag

• 

Factuur en betaling

59

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Factuur in 2 delen

Ik ben sinds kort overgestapt naar Hey! na eerst bij Orange gezeten te hebben. Ik heb een GSM-abonnement en een Internet-abonnement. Ik krijg voor elk een aparta factuur. Kunnen deze samengevoegd worden tot 1 factuur? Bijkomende situatie: ik zie op MyHey! enkel de facturen voor mijn GSM. De facturen

Vraag

• 

Factuur en betaling

73

2

0

• Account activeren

Ik krijg steeds de melding dat mijn account niet geactiveerd kan worden. in ben reeds meer dan een jaar klant bij jullie en wil mijn facturen graag raadplegen.

Vraag

• 

Factuur en betaling

109

2

0

• Cant press pay my bill

I recieved my monthly payment yesterday via email. When i log in to pay my bull. I cant press pay. Can you please kindly check for me

Vraag

• 

Factuur en betaling

39

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Internationaal VS - Bundels?

Binnenkort gaan wij voor enkele dagen naar New York. De kinderen hebben een hey! abonnement. Zijn er ergens bundels die ik kan activeren om daar gebruik te kunnen maken van de roaming, tegen een redelijke kost.

Vraag

• 

Roaming en internationaal

71

1

0

• facturen

Goedendag Iedereen, het is altijd leuk om als nieuwe klant facturen in uw email te krijgen waarvan de links niet werken of zoals in mijn geval , via itsme ingelogt op klanten paneel, krijg er niets te zien van men diensten , krijg er geen facturen te zien , ik krijg emails aan dat vraagt voor betali

Vraag

• 

Factuur en betaling

132

1

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten

2.1K