Discussie
Continued Charges After SIM Subscription Cancellation Request
I subscribed to a Hey SIM card plan in December of last year. At the beginning of January this year, I submitted a cancellation request through their website. I subsequently received a confirmation email stating that my subscription had been successfully cancelled. However, despite this confirmation
Vraag
•
Factuur en betaling
59
1
0
Geaccepteerde oplossing
Factuur in 2 delen
Ik ben sinds kort overgestapt naar Hey! na eerst bij Orange gezeten te hebben. Ik heb een GSM-abonnement en een Internet-abonnement. Ik krijg voor elk een aparta factuur. Kunnen deze samengevoegd worden tot 1 factuur? Bijkomende situatie: ik zie op MyHey! enkel de facturen voor mijn GSM. De facturen
Vraag
•
Factuur en betaling
73
2
0
Account activeren
Ik krijg steeds de melding dat mijn account niet geactiveerd kan worden. in ben reeds meer dan een jaar klant bij jullie en wil mijn facturen graag raadplegen.
Vraag
•
Factuur en betaling
109
2
0
Cant press pay my bill
I recieved my monthly payment yesterday via email. When i log in to pay my bull. I cant press pay. Can you please kindly check for me
Vraag
•
Factuur en betaling
39
2
0
Geaccepteerde oplossing
Internationaal VS - Bundels?
Binnenkort gaan wij voor enkele dagen naar New York. De kinderen hebben een hey! abonnement. Zijn er ergens bundels die ik kan activeren om daar gebruik te kunnen maken van de roaming, tegen een redelijke kost.
Vraag
•
Roaming en internationaal
71
1
0
facturen
Goedendag Iedereen, het is altijd leuk om als nieuwe klant facturen in uw email te krijgen waarvan de links niet werken of zoals in mijn geval , via itsme ingelogt op klanten paneel, krijg er niets te zien van men diensten , krijg er geen facturen te zien , ik krijg emails aan dat vraagt voor betali
Vraag
•
Factuur en betaling
132
1
0
Onderwerpen (6)
Tarieven en verbruik
Een vraag over je hey!-abonnement, tarieven of verbruik? Je vindt hier alle info en gesprekken van de community.
Factuur en betaling
Heb je een vraag over je factuur of betalingen? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.
My hey!-app en klantenzone
Wil je meer weten over de My hey!-app of je klantenzone? Hier vind je info, tips en vragen van de community.
Netwerk en 5G
Een vraag over het netwerk, de dekking of 5G? Ontdek hier nuttige info en deel je ervaring met de community.
Roaming en internationaal
Ga je naar het buitenland? Hier vind je algemene info over roaming en het gebruik van je hey!-abonnement in het buitenland.
SIM & eSIM
Een vraag over je SIM of eSIM? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.