Discussie
Officiële oplossing
gedetailleerde factuur
Vanmorgen heb ik mijn nieuwste factuur ontvangen. Wanneer ik in My Hey! mijn factuur wil raadplegen, krijg ik enkel de samengevatte factuur te zien. Beide beschikbare links geven alleen deze samenvatting weer en er is geen optie meer om een gedetailleerde factuur te downloaden. Kan u mij laten weten
Vraag
•
Factuur en betaling
68
1
0
Officiële oplossing
Detail Factuur
Hi Ik ben aangesloten bij hey voor gsm en internet. Internet pas sins 13/7/26 Voor dien kon ik in detail zien naar welke nrs in gebeld had nu niet meer raar?
Vraag
•
Factuur en betaling
32
1
0
Officiële oplossing
Turkije
Kan je bij jullie voor een bepaalde periode een pack bestellen voor roaming buiten Europa?
Vraag
•
Roaming en internationaal
42
1
0
Officiële oplossing
MyHey: twee internet abonnementen waarvan éen nutteloos
In mijn klantenzone bij "mijn producten" heb ik 2x internet staan: éen met een geldig EasySwitch nummer en alle correcte gegevens, maar ook een "spook" internetabonnement zonder geldig EasySwitch nummer en verder ook zonder relevante gegevens. Kan dat nutteloze en lege abonnement verwijderd worden?
Vraag
•
My hey!-app en klantenzone
68
1
0
Officiële oplossing
detail factuur
Hi, Is er geen mogelijkheid om een gedetailleerde factuur te zien. Met de nrs die je hebt gebeld. Zo ja waar?
Vraag
•
Factuur en betaling
61
1
0
Onderwerpen (6)
Tarieven en verbruik
Een vraag over je hey!-abonnement, tarieven of verbruik? Je vindt hier alle info en gesprekken van de community.
Factuur en betaling
Heb je een vraag over je factuur of betalingen? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.
My hey!-app en klantenzone
Wil je meer weten over de My hey!-app of je klantenzone? Hier vind je info, tips en vragen van de community.
Netwerk en 5G
Een vraag over het netwerk, de dekking of 5G? Ontdek hier nuttige info en deel je ervaring met de community.
Roaming en internationaal
Ga je naar het buitenland? Hier vind je algemene info over roaming en het gebruik van je hey!-abonnement in het buitenland.
SIM & eSIM
Een vraag over je SIM of eSIM? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.