Mobiel

Alles over je mobiel, vind je hier!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Probleem met facturen en betaalvoorkeur

Ik ontvang steeds betaalherinneringen voor een openstaande factuur. Wanneer ik via de link in de e-mail naar de factuur ga om deze te bekijken en te betalen, krijg ik telkens een foutmelding. Daarnaast kan ik mijn facturen niet terugvinden in de Hey! app. Zowel mijn openstaande als reeds betaalde fa

Vraag

• 

Factuur en betaling

13

0

0

• Probleem met inloggen bij My Hey als je ook Orange klant bent

Ik heb de laatste tijd problemen om aan te melden bij My Hey. Ik gebruik specifiek 1 bepaald e-mailadres om aan te melden bij My Hey maar helaas zie ik dan geen enkel product meer staan maar wel al mijn Orange facturen. Dit e-mailadres is enkel gebruikt bij My Hey en ik heb 2 verschillende klantnumm

Vraag

• 

My hey!-app en klantenzone

34

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Tarief extra verbruikte GB te hoog

Ik heb een abonnement met 15GB verbruik. Er is aangegeven dat bij overschrijding 1€ per GB wordt aangerekend. Maar er wordt veel meer aangerekend. En de fysieke helpdesk reageert niet op mijn vraag om dit te bekijken/aan te passen...

Vraag

• 

Factuur en betaling

46

2

0

• Officiële oplossing

Privé --> zakelijke

Hallo, Ik probeer al enige tijd contact te krijgen met een medewerker van de klantenservice. De bot zend mij informatie zogezegd door, maar dit duurt nu al dagen! Kunt u mij helpen? Ik heb een account bij jullie en door jullie laten aanmaken, maar dit is een privéaccount, terwijl het een zakelijk ac

Vraag

• 

Factuur en betaling

52

3

• Officiële oplossing

Geen toegang tot MyHey

Ik probeer al 2 weken toegang te krijgen tot de My Hey portal om mijn factuur te zien. Daar moet ik een account aanmaken aan de hand van mijn Easy Switch ID maar dat lukt nooit. Ik krijg steeds dezelfde melding dat het nummer niet correct is. Ik ben ook al ongeveer 10 dagen met jullie what's app aan

Vraag

• 

Factuur en betaling

87

1

0

• Customer service bereiken

Een tijdje terug kon de customer support bereikt worden via whatsapp maar dat gaat nu niet meer. nu moet je zogezegd de chat gebruiken op de website, die niet werkt ... Wij moeten hier naar tandarts van wacht bellen maar dat nummer is geblokeerd en geen manier om customer support te bereiken om het

Vraag

• 

My hey!-app en klantenzone

121

3

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten

2.1K