Discussie
Officiële oplossing
stopzetting
Beste, Ik had vorig jaar 2 telefoonnrs van jullie maar die zijn kort nadien stopgezet maar er blijft elke maand 18 euro van mijn rekening gaan de stopzetting dateert al van 28/05/025 kan dit recht gezet worden en mijn geld terug gestort worden mvg inge Dieryck
Vraag
•
Factuur en betaling
96
1
0
Klantenservice onmogelijk te bereiken / Kan geen abonnement afsluiten
Ik probeer nu 2 dagen om een abonnement tegen promo voorwaarden af te sluiten, maar dat is onmogelijk. Hey! Telecom is niet bereikbaar via Telefoon, Chat of Whatsapp. De bot verwijst door naar een medewerker, maar die komt gewoon niet! Online afsluiten gaat ook niet omdat ik een Nederlands GSM numme
Vraag
•
My hey!-app en klantenzone
140
1
0
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Factuur
Hey, Ik ben recent aangesloten bij hey en mijn eerste factuur is wel erg hoog, 68 euro. Hoe kan dit?
Vraag
•
Factuur en betaling
97
2
0
Officiële oplossing
verbruik Zwitserland aangerekend op een Oostenrijkse weg
Tijdens een vakantie in juni reed ik op route 180 tussen Nauders en Pfunds in Oostenrijk. Voor enkele km's gaat die weg op
Vraag
•
Factuur en betaling
64
1
0
Officiële oplossing
Geaccepteerde oplossing
Mobiele data in Noorwegen
We kregen een bericht dat we in Noorwegen bellen en surfen zoals in België, maar Noorwegen is geen lid van de EU en onze bundel is enkel EU. Wat is correct?
Vraag
•
Roaming en internationaal
144
1
0
Officiële oplossing
Foutieve facturatie - chat of WhatsApp al dagen niet mogelijk
Men heeft de promoties niet toegepast op mijn abonnementen. Probeer al dagen de chat of WhatsApp te bereiken, maar buttons werken gewoon niet!
Vraag
•
Factuur en betaling
78
1
0
Onderwerpen (6)
Tarieven en verbruik
Een vraag over je hey!-abonnement, tarieven of verbruik? Je vindt hier alle info en gesprekken van de community.
Factuur en betaling
Heb je een vraag over je factuur of betalingen? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.
My hey!-app en klantenzone
Wil je meer weten over de My hey!-app of je klantenzone? Hier vind je info, tips en vragen van de community.
Netwerk en 5G
Een vraag over het netwerk, de dekking of 5G? Ontdek hier nuttige info en deel je ervaring met de community.
Roaming en internationaal
Ga je naar het buitenland? Hier vind je algemene info over roaming en het gebruik van je hey!-abonnement in het buitenland.
SIM & eSIM
Een vraag over je SIM of eSIM? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.