Discussie
Officiële oplossing
verkeerde facturatie data Zwitserland
beste, bij het binnenrijden in zwitserland begin juli, kreeg ik een sms die me zei dat er 0,001 euro per megabyte zou berekend worden. (ik had wat dataverbruik door google maps) luttele minuten erna kreeg ik nog sms'en die meldden dat een limiet van 60 euro is bereikt en de data wordt stopgezet. de
Vraag
•
Factuur en betaling
72
2
0
Officiële oplossing
Mobiele data buiten de bundel voor Oostenrijk
Zoals vorig jaar werd er opnieuw 29,64€ aangerekend voor mijn mobiel datagebruik in Oostenrijk. Gelieve dit te corrigeren.
Vraag
•
Factuur en betaling
50
1
0
Geaccepteerde oplossing
Live chat is niet beschikbaar
Live chat is niet beschikbaar. Ik heb dringend activatie nodig voor de activatie van de nummers van mijn kinderen. We zijn samen aan het overstappen van Orange. Ik heb mijn activatie gekregen maar niet de kinderen. Voor hen is het meer belangrijk. Niemand en niets is beschikbaar te contacteren. Tele
Vraag
•
My hey!-app en klantenzone
116
1
0
Officiële oplossing
Betaling aangerekend buiten mijn bundel
Hallo, er wordt mij 60euro in rekening gebracht voor data gebruik buiten mijn bundel. Echter heb ik mijn mobiel data al reeds uitgeschakeld alvorens buiten de eu zone te komen en ook pas ingeschakeld bij het betreden. Zeer jammerlijk dat mij nu na verschillende jaren op deze manier te zijn omgegaan
Vraag
•
Factuur en betaling
102
2
0
Officiële oplossing
nieuwe klant sinds 01/07/2026, maar factuur loopt van 01/07-12/07
Op 1 juli ben ik overgeschakeld naar Hey en reeds op 22/07 heb ik mijn eerste factuur ontvangen. Deze vermeldt als facturatieperiode 01/07-12/07 en kost 5 EUR. Nochtans zou ik 5 EUR voor een hele maand moeten betalen, vanwaar dus deze korte periode ? Bovendien: als ik inlog op de site zie ik dat er
Vraag
•
Factuur en betaling
97
2
0
Onderwerpen (6)
Tarieven en verbruik
Een vraag over je hey!-abonnement, tarieven of verbruik? Je vindt hier alle info en gesprekken van de community.
Factuur en betaling
Heb je een vraag over je factuur of betalingen? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.
My hey!-app en klantenzone
Wil je meer weten over de My hey!-app of je klantenzone? Hier vind je info, tips en vragen van de community.
Netwerk en 5G
Een vraag over het netwerk, de dekking of 5G? Ontdek hier nuttige info en deel je ervaring met de community.
Roaming en internationaal
Ga je naar het buitenland? Hier vind je algemene info over roaming en het gebruik van je hey!-abonnement in het buitenland.
SIM & eSIM
Een vraag over je SIM of eSIM? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.