Mobiel

Alles over je mobiel, vind je hier!

Nieuwe topic starten

Discussie

• Officiële oplossing

verkeerde facturatie data Zwitserland

beste, bij het binnenrijden in zwitserland begin juli, kreeg ik een sms die me zei dat er 0,001 euro per megabyte zou berekend worden. (ik had wat dataverbruik door google maps) luttele minuten erna kreeg ik nog sms'en die meldden dat een limiet van 60 euro is bereikt en de data wordt stopgezet. de

Vraag

• 

Factuur en betaling

72

2

0

• Officiële oplossing

Mobiele data buiten de bundel voor Oostenrijk

Zoals vorig jaar werd er opnieuw 29,64€ aangerekend voor mijn mobiel datagebruik in Oostenrijk. Gelieve dit te corrigeren.

Vraag

• 

Factuur en betaling

50

1

0

• Officiële oplossing

Puk code

Puk code nodig

Vraag

• 

Roaming en internationaal

23

1

0

• Geaccepteerde oplossing

Live chat is niet beschikbaar

Live chat is niet beschikbaar. Ik heb dringend activatie nodig voor de activatie van de nummers van mijn kinderen. We zijn samen aan het overstappen van Orange. Ik heb mijn activatie gekregen maar niet de kinderen. Voor hen is het meer belangrijk. Niemand en niets is beschikbaar te contacteren. Tele

Vraag

• 

My hey!-app en klantenzone

116

1

0

• Officiële oplossing

Betaling aangerekend buiten mijn bundel

Hallo, er wordt mij 60euro in rekening gebracht voor data gebruik buiten mijn bundel. Echter heb ik mijn mobiel data al reeds uitgeschakeld alvorens buiten de eu zone te komen en ook pas ingeschakeld bij het betreden. Zeer jammerlijk dat mij nu na verschillende jaren op deze manier te zijn omgegaan

Vraag

• 

Factuur en betaling

102

2

0

• Officiële oplossing

nieuwe klant sinds 01/07/2026, maar factuur loopt van 01/07-12/07

Op 1 juli ben ik overgeschakeld naar Hey en reeds op 22/07 heb ik mijn eerste factuur ontvangen. Deze vermeldt als facturatieperiode 01/07-12/07 en kost 5 EUR. Nochtans zou ik 5 EUR voor een hele maand moeten betalen, vanwaar dus deze korte periode ? Bovendien: als ik inlog op de site zie ik dat er

Vraag

• 

Factuur en betaling

97

2

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten

2.1K