Discussie
eerste factuur
Op 15 januari ben ik overgestapt van BASE naar een hey! mobile S abonnement. De overstap verliep vlot, maar bijna anderhalve maand later heb ik nog steeds geen enkele factuur ontvangen. Wanneer mag ik een eerste factuur verwachten? Er staat nog steeds 'Je hebt nog geen factuur' in mijn hey! portaal
Vraag
•
Factuur en betaling
481
2
0
0
Geaccepteerde oplossing
Details ‘buiten bundel’
Ik krijg op geen enkele manier details over mijn zogenoemd ‘verbruik buiten bundel’ en ik weiger zomaar iets te betalen als men mij niet zegt waarvoor
Vraag
•
Factuur en betaling
810
1
0
0
Klantendienst onbereikbaar
Hi, ik heb een activatiemail gehad maar ik geraak niet ingelogd in mijn klantenzone; Ik krijg steeds een foutmelding. Ik wacht al 3 uur op antwoord in de chatbot van klantendienst maar geen gehoor... Kunnen jullie mij contacteren aub?
Vraag
•
My hey!-app en klantenzone
642
2
0
0
wijziging rekeningnummer domiciliëring - chat onbereikbaar
Ik moet het rekeningnummer wijzigen van de domiciliëring van mijn factuur. Ik probeer dit via MyHey waar je dit in principe zelf kunt doen. Ik geef een correct rekeningnummer in maar krijg telkens opnieuw dezelfde foutboodschap: "Annulering van je registratie. Je wenste een wijziging van je betaling
Vraag
•
Factuur en betaling
622
4
0
0
Telefonische support
Medewerker Orange zegt dat ik Hey! niet telefonisch kan bereiken. Enkel via chat. ‘Daarom is dat goedkoper’ zei die medewerker 😳
Vraag
•
7.2K
2
Onderwerpen (6)
Tarieven en verbruik
Een vraag over je hey!-abonnement, tarieven of verbruik? Je vindt hier alle info en gesprekken van de community.
Factuur en betaling
Heb je een vraag over je factuur of betalingen? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.
Wil je meer weten over de My hey!-app of je klantenzone? Hier vind je info, tips en vragen van de community.
Netwerk en 5G
Een vraag over het netwerk, de dekking of 5G? Ontdek hier nuttige info en deel je ervaring met de community.
Roaming en internationaal
Ga je naar het buitenland? Hier vind je algemene info over roaming en het gebruik van je hey!-abonnement in het buitenland.
SIM & eSIM
Een vraag over je SIM of eSIM? Hier vind je nuttige info en gesprekken van de community.