Mobiel

Alles over je mobiel, vind je hier!

Nieuwe topic starten

Discussie

• eerste factuur

Op 15 januari ben ik overgestapt van BASE naar een hey! mobile S abonnement. De overstap verliep vlot, maar bijna anderhalve maand later heb ik nog steeds geen enkele factuur ontvangen. Wanneer mag ik een eerste factuur verwachten? Er staat nog steeds 'Je hebt nog geen factuur' in mijn hey! portaal

Vraag

• 

Factuur en betaling

481

2

0

0

• Factuur

Waar is mijn factuur

Vraag

• 

Factuur en betaling

204

1

0

0

• Geaccepteerde oplossing

Details ‘buiten bundel’

Ik krijg op geen enkele manier details over mijn zogenoemd ‘verbruik buiten bundel’ en ik weiger zomaar iets te betalen als men mij niet zegt waarvoor

Vraag

• 

Factuur en betaling

810

1

0

0

• Klantendienst onbereikbaar

Hi, ik heb een activatiemail gehad maar ik geraak niet ingelogd in mijn klantenzone; Ik krijg steeds een foutmelding. Ik wacht al 3 uur op antwoord in de chatbot van klantendienst maar geen gehoor... Kunnen jullie mij contacteren aub?

Vraag

• 

My hey!-app en klantenzone

642

2

0

0

• wijziging rekeningnummer domiciliëring - chat onbereikbaar

Ik moet het rekeningnummer wijzigen van de domiciliëring van mijn factuur. Ik probeer dit via MyHey waar je dit in principe zelf kunt doen. Ik geef een correct rekeningnummer in maar krijg telkens opnieuw dezelfde foutboodschap: "Annulering van je registratie. Je wenste een wijziging van je betaling

Vraag

• 

Factuur en betaling

622

4

0

0

• Telefonische support

Medewerker Orange zegt dat ik Hey! niet telefonisch kan bereiken. Enkel via chat. ‘Daarom is dat goedkoper’ zei die medewerker 😳

Vraag

• 

My hey!-app en klantenzone

7.2K

2

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten

2.1K

• Backpacker