Internet

Alles over je hey!-internet vind je hier! Heb je een vraag over je abonnement, verbinding, wifi, modem of klantenzone? Hier vind je nuttige info en kan je ervaringen delen met de community.

Nieuwe topic starten

Discussie

• Geaccepteerde oplossing

Constatering van aanhoudende netwerkinstabiliteit na buiten-interventie

Ik heb de afgelopen 24 uur mijn verbinding nauwgezet gemonitord met een geautomatiseerd scriptsysteem dat elke 10 minuten een volledige test uitvoert. Hoewel de binneninstallatie door een technieker conform is verklaard, stellen mijn metingen vast dat de lijn momenteel onbruikbaar is voor profession

Vraag

• 

Verbinding & netwerk

143

1

0

• Modem/router internet problemen

Hey, ik had een vraag over mijn orange modem/router. Ik heb al lange tijd regelmatig onderbrekingen. Minieme spikes maar daardoor werkt vb fortnite op de playstation slecht. Connectie die regelmatig heel even wegvalt. Wifi verbinding is goed via mesh maar niet consistent. Soms traag, soms slecht. Tv

Vraag

• 

Wi-Fi & modem

182

0

0

• Probleem met de modem

"Beste, Ik ervaar aanhoudende problemen met mijn internetverbinding via de modem van Hey/Orange. De modem loopt constant vast (freezing), waardoor er geen internetverbinding meer is. Wanneer ik de modem reset, komt de verbinding terug, maar na een dag (of soms zelfs al na een paar uur) doet hetzelfd

Vraag

• 

Wi-Fi & modem

155

2

0

• Geaccepteerde oplossing

Waarom haalt BASE/Telenet in Limburg 200/20, maar Orange/hey! (Internet blijft 150/15?

Hallo allemaal, Ik woon in Limburg (Vlaanderen) en ik merk iets dat ik niet goed begrijp. BASE (Telenet-netwerk) biedt op mijn adres 200 Mbps download / 20 Mbps upload aan. Orange / hey! Internet geeft op mijn adres maximaal 150 Mbps download / 15 Mbps upload Aangezien Orange/hey! ook op het kabelne

Vraag

• 

Verbinding & netwerk

253

4

• Fiber / glasvezel

Hoi allen, Iemand die weet of Hey ook fiber zal aanbieden in plaats van coax. hier gaan ze in Maart van Wyre ( Telenet ) dus fiber komen aanleggen dat staat al vast. aangezien Orange/Hey de kabel van hen gebruiken of huren hierbij dus de vraag. Nieuwe abbonementen of kan je gewoon switchen coax naar

Vraag

• 

Je internetabonnement

141

1

0

• Officiële oplossing

Geen internet, modemprobleem

Gisteren middag merkt vrouw op dat we geen internet hebben. Ze neemt contact op met klantendienst via Whatsapp want chat werkte niet en die geeft standaard antwoord: algemene storing, max 8 uur (toevallig termijn compensatie). Ik kom 's avonds thuis, reset de modem en heropstart die en merk meteen d

Vraag

• 

Wi-Fi & modem

230

2

0

Onze superbijdragers

Meer weergeven
  • Community Manager

• 

2.1K Berichten

2.1K