Internet
Alles over je hey!-internet vind je hier! Heb je een vraag over je abonnement, verbinding, wifi, modem of klantenzone? Hier vind je nuttige info en kan je ervaringen delen met de community.
Nieuwe topic startenDiscussie
Geaccepteerde oplossing
Geen internet, hoe contact met hey via messenger
Deze namiddag geen internet, op hey chat geen response, hoe hen contacteren via messenger
Vraag
•
Je internetabonnement
1.1K
2
0
0
Account MyHey maken voor een nieuwe internet klant?
Ik kan nu geen account aanmaken. een internetabonnement. Op de dag dat de sub werd geactiveerd ontving ik een mail "jouw activatiecode voor Mijn hé!". In de mail staat een 8-cijferige code die u kunt gebruiken. Wanneer ik probeer een . account vraagt de site mij om mijn easyswitch ID. zodra ik dit
Vraag
•
Klantenzone
616
2
0
0
installatie internet verzetten of annuleren lukt niet
ik wil graag mijn installatie van internet verzetten, deze staat nu ingepland op 23/09/2024 (10:00 - 15:00) maar ik zou die graag willen verzetten. Dat lukt echter niet online, als ik een andere datum aanklik staat er dat ik een tijdslot moet kiezen, maar ik zie geen tijdsloten. Op de chat krijg ik
Vraag
•
Installatie & activatie
1.1K
4
0
nieuwe installatie Hey internet , overstap van Orange
Hallo, Omdat in de bestelprocedure via de website een fout zit (straatnamen met maar 3 karakters worden niet toegestaan) heb ik mijn bestelling manueel moeten plaatsen via de klantendienst (chat). Ik kom zelf van Orange over met internet. (gsm nummer ben ik al gerust over dat het in orde komt) Maar
Vraag
•
Je internetabonnement
920
1
0
0
Dag 3 zonder internet! The show must go on...
Ondertussen drie dagen zonder internet... Gisteren wel het lef gehad om mij een factuur op te sturen. Veel marketing en blabla op de website en socials, zoals deze lachwekkende belofte: "Zonder verstoring" 😂 Straks een call met Orange om weer terug te verhuizen naar hen zodat ik deze rommel eindeli
Vraag
•
Je internetabonnement
991
1
0
0
Onderwerpen (6)
Je internetabonnement
Hier vind je algemene informatie over je hey! internetabonnement en de kenmerken ervan.
Factuur & betaling
Een vraag over je factuur of betaling? Hier vind je nuttige info en gesprekken uit de community.
Verbinding & netwerk
Een vraag over je internetverbinding, snelheid of stabiliteit? Ontdek hier de info en tips van de community.
Wi-Fi & modem
Wil je meer weten over je modem of wifi? Hier vind je info, tips en gesprekken uit de community.
Installatie & activatie
Heb je vragen over de installatie of activatie van je hey! internet? Hier vind je nuttige informatie.
Klantenzone
Een vraag over je klantenzone, je factuur of het beheer van je internet? Hier vind je nuttige informatie.