Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

"Easy switch" alles behalve "easy" + totaal geen support (internet)

MathiasC
Beginnend Wegliefhebber

Beste,

Ik probeer het dan maar via dit kanaal, hopelijk meer response:

Sinds enkele weken ben ik na 20+ jaar klant bij Mobi/Orange overgestapt naar Hey, zowel voor mobiel als internet. 

Mijn mobiel abonnement blijkt correct overgeschakeld te zijn. Mijn internet is rampzalig momenteel.

Sinds Augustus valt m'n internetsignaal frequent weg, dit begon met enkele keren per dag, voor enkele uren per keer. 

Sinds vorige week is dit enorm verslecht, dit gaat van geen internet via lan, desktop etc, ofwel geen Wifi, ofwel geen van beide. Vorige week zat ik zo 4-5 dagen zonder signaal, plots Vrijdag avond werkte alles perfect, tot ik Maandag thuiskwam van het werk en terug alles plat lag. Nu terug al 2 dagen zonder internetsignaal, niet tegenstaande dat alle LED's op m'n router nog correcte indicaties aangeven. 2 Weken geleden is ook m'n stroomadaptor van m'n router defect gegaan, tijdelijk nu op een adaptor van een mesh-router bezig en ik krijg enkel 's nachts een Wifi signaal, permanent geen internet via ethernet. Vorige vrijdag bij een Orange-shop gaan luisteren voor een adaptor en vervangrouter, maar zij borstelen ook alles af. Vandaag ook iemand (direct) kunnen bellen van Orange, zij zeggen dat de overstap al volledig bij Hey zit. 

Ik zit nu al dagenlang te proberen via de helpdesk/chat iemand van de technische dienst te bereiken wegens ik volledig geen vertrouwen heb in zowel het signaal die Hey moet voorzien, en ook de correcte werking van m'n router. Volgende Maandag is er een technieker gepland die in Augustus besproken werd tijdens de aankoop van m'n contract. Ik wil dus zeker iemand deze week nog aan de lijn hebben om bevestiging te krijgen wat hier juist aan de hand is en dat er zeker vervangcomponenten Maandag worden meegenomen. 

Ondertussen moet dus alles via m'n mobiele data gebeuren en mobiele hotspot, ik zit zo goed als tegen m'n limiet en moet dus nog trachten extra kosten te vermijden tot volgende week. Ik vermoed dat ik dus ook boven al de misérie van de afgelopen weken een volledige factuur zal krijgen... daar zal echter nog een woordje over geklapt moeten worden, ik houd ondertussen de transcripts van het gebrek aan response van de helpdesk bij.

Ik ben niet iemand die snel zal klagen, maar dit is de slechtste ervaring die ik ooit al gehad heb met een provider, zowel telecom als energie, alles behalve een "Easy Switch" en zeker geen goede reclame voor een provider die dezelfde infrastructuur gebruikt als Orange waar ik dus al meer dan 2 decennia klant was. 

Ik hoop dus op een positief antwoord via dit kanaal, asap.

alvast bedankt.

 

2 ANTWOORDEN 2

Converted
Bewezen Wegliefhebber

Hun socials gebruiken. Moesten ze nog niet met een oplossing komen. Ombudsdienst inschakelen.

MathiasC
Beginnend Wegliefhebber

Via hier in facebook-chat dus ook communicatie lopende momenteel, ik verwacht niet veel meer dan bot's die me aan het lijntje houden... dit is triestig. 

Ik heb nog geen eerdere ervaring gehad met een ombudsdienst, wat voor tijdsbereik mag ik mij verwachten dat zij kunnen bijschakelen?

Ik heb een vermoeden dat dit spelletje zal blijven duren tot er plots Maandag een technieker staat die totaal niet op de hoogte is van wat de afgelopen weken qua communicatie gebeurde. Ik zal alvast maar al de transcripts die ik heb afdrukken voor die persoon.