@karlg schreef:Sim card activatie error. al twee weken klantendienst proberen contacteren zonder enig antwoord, geen mail addres , geen telefoonnummer …is dit wel een echte firma?Socials blijven bombarderen met je vraag. En op dit eigenste moment om...
@Kurt153 schreef:Verbruikgegevens in de app geven twee maand aan in plaats van één maandBij iedereen zo. Heb ik al eens geprobeerd om het hen wijs te maken dat dit niet klopte. Er mee leren leven. Bij het begin van je nieuwe factuurperiode verdwijnt...
@Kurt153 schreef:De blauwe cirkel in de app van het aantal megabyte geeft een totaal verkeerd verbruik aan.Idem hier. Is al sinds de invoer van de nieuwe tarieven. Doe geen moeite om het opgelost te krijgen... Klantendienst is compleet nutteloos in ...
Hangt af van het achterliggende netwerk dat wordt gebruikt. Bij Orange is dit transatel dacht ik.Proximus hun mvno’s, Vowifi en 4G bellen werkt perfect. Visual Voicemail idem! Enkel eSim niet (zoals bij Yoin). Maar dan weer wel bij MV. Het kan dus we...