Converted
Wandelaar
Inscrit
À propos de moi
Aucune bio ajoutée
Converted a gagné 7 badges (Afficher les badges)
Activités de Converted
Is er een nummer waarop ik deze dienst kan bereiken. Het is vermoeiend om iedere keer via een chatrobot dezelfde vragen te moeten beantwoorden die niet relevant zijn. Het betreft een defecte tap waarvoor meerdere escalaties zijn opgemaakt. Ondertussen zit ik voor de zoveelste keer al dagenlang zond
143
27
Is er een nummer waarop ik deze dienst kan bereiken. Het is vermoeiend om iedere keer via een chatrobot dezelfde vragen te moeten beantwoorden die niet relevant zijn. Het betreft een defecte tap waarvoor meerdere escalaties zijn opgemaakt. Ondertussen zit ik voor de zoveelste keer al dagenlang zond
143
27
Is er een nummer waarop ik deze dienst kan bereiken. Het is vermoeiend om iedere keer via een chatrobot dezelfde vragen te moeten beantwoorden die niet relevant zijn. Het betreft een defecte tap waarvoor meerdere escalaties zijn opgemaakt. Ondertussen zit ik voor de zoveelste keer al dagenlang zond
Hallo community,Goed nieuws: er is sinds vanmorgen een nieuwe versie van de my hey!-app beschikbaar! Deze versie bevat verschillende verbeteringen, waaronder een belangrijke update.Vanaf 26 oktober kunnen oudere versies van de app geen facturen meer betalen.(Geen paniek, het is snel opgelost 😉) Wat
@Rizlaine Dit bedoel ik dus. Heb een Mobile L van 50GB, maar het probleem doet zich ook voor bij men pa en die heeft het S 15GB abo.
Zonet een verschrikkelijke ervaring gehad met de klantendienst die na 2 (!) dagen terugbelt als reactie op mijn chatbericht. Ten eerste word ik opgebeld naar aanleiding van een uitleg die ik online heb gedaan. Ergens zou je toch verwachten dat de medewerker aan de andere kant van de lijn op
61
1
0
Zonet een verschrikkelijke ervaring gehad met de klantendienst die na 2 (!) dagen terugbelt als reactie op mijn chatbericht. Ten eerste word ik opgebeld naar aanleiding van een uitleg die ik online heb gedaan. Ergens zou je toch verwachten dat de medewerker aan de andere kant van de lijn op
@yungchi Hoe erg het ook klinkt. Je zal toch de ombudsdienst moeten inschakelen voor dit specifieke probleem. Hier op dit forum bieden ze alvast geen klantenservice aan. En de klantendienst tout court kan je niet echt een klantendienst noemen lol.
Hallo community,Goed nieuws: er is sinds vanmorgen een nieuwe versie van de my hey!-app beschikbaar! Deze versie bevat verschillende verbeteringen, waaronder een belangrijke update.Vanaf 26 oktober kunnen oudere versies van de app geen facturen meer betalen.(Geen paniek, het is snel opgelost 😉) Wat
85
5
Hallo community,Goed nieuws: er is sinds vanmorgen een nieuwe versie van de my hey!-app beschikbaar! Deze versie bevat verschillende verbeteringen, waaronder een belangrijke update.Vanaf 26 oktober kunnen oudere versies van de app geen facturen meer betalen.(Geen paniek, het is snel opgelost 😉) Wat
@Rizlaine Heel mooi allemaal hoor de app-update. Maar maak dan dat het achterliggend werkt ook. Als je nu verder klikt op je verbruik, krijg je een error te zien. Dit is trouwens al maanden zo. Alsook als je taal is ingesteld op Nederlands en je gaat
Statistiques d'engagement
12
Mentions J'aime reçues
15
Réponses
3
Conversations suivies
0
Publications
4
Solutions acceptées
