een week geleden
Hi,
ik probeer al heel de ochtend me simkaart te activeren. Weet zeker dat alles goed is ingevuld. Via de chat krijg ik niemand te pakken. Nul reactie!
wie kan me helpen aub?
zaterdag
Heb net hetzelfde probleem. Sinds woensdagavond ben ik al een het wachten op een reactie van de klantdienst. Messenger, Instagram, webchat... allemaal géén reactie!
maandag
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik kan al 3 dagen niemand bellen, geen 4G meer... drama... Iemand die een oplossing weet?
dinsdag
Hallo,
Heb je nog steeds hetzelfde probleem? Heb je al contact opgenomen met de klantenservice via de chat of onze sociale media?
dinsdag - laatst bewerkt gisteren
Beste @Rizlaine ,
Ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Heb zaterdag wel eindelijk contact gehad met de klantenservice. Die wist mij te vertellen dat mijn nummer nog niet was vrijgegeven bij mijn oude provider. Hierop heb ik contact opgenomen met mijn oude provider. Zij konden me meteen verder helpen en vertelden me dat mijn nummer wel was vrijgegeven. Dit is ook de status die ik te zien krijg in de klantenzone van mijn oude provider. Het lijkt me dus dat er iets misloopt bij Hey.
Deze informatie heb ik doorgeven aan de klantenservice van Hey en jullie boodschap was om nog af te wachten. Ondertussen zijn we weer 3 dagen verder en is er nog geen verandering te merken. Ik ben er ook vrij zeker van dat er geen verandering zal komen door gewoon te wachten. Op hetzelfde moment dat ik de overdracht van mijn nummer heb aangevraagd, deed ik dit ook voor mijn vriendin. Bij haar is alles zonder problemen verlopen. Het lijkt me dus zeer onwaarschijnlijk dat extra wachten het probleem voor mij zal oplossen.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.