Zou inderdaad kunnen maar bij mijn eerste bestelling heb ik een mail gekregen van Bpost dat zij dit zouden leveren. Deze mail heb ik nu niet gehad dus ik vermoed dat Bpost de simkaart nog niet heeft ontvangen van jullie.Kan u checken of de simkaart r...
Beste @YannickV Vorige week heb ik contact gehad met de klantenservice. Er werd me toen verteld dat de het order voor mijn nummer mislukt was en dat ik een nieuwe bestelling moest plaatsen. Dit heb ik op 7/2 gedaan maar ik heb deze nieuwe simkaart no...
Beste @YousraB Sinds zaterdag 11u heb ik niemand meer van de klantenservice kunnen bereiken. Niet via webchat, niet via Messenger en niet via Instagram... Dit maakt het zéér moeilijk om de status van mijn dossier op te volgen.Zou u me kunnen bevestig...
Beste @Rizlaine ,Ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Heb zaterdag wel eindelijk contact gehad met de klantenservice. Die wist mij te vertellen dat mijn nummer nog niet was vrijgegeven bij mijn oude provider. Hierop heb ik contact opgenomen met mijn...