Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Foutmelding bij activatie simkaart

Erdar
Aspirant Wegliefhebber

Ik heb vandaag mijn nieuwe sim ontvangen maar bij invoeren 13 nummers en mail krijg ik een foutmelding dat de simkaart niet geactiveerd kan worden. Ik heb een aantal keren gebeld en een aantal keren gechat maar krijg niemand aan de lijn. Wie kan mij verder helpen? 

8 ANTWOORDEN 8

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Erdar ,

Het spijt me dat je problemen ondervindt met de activatie van je simkaart. Als de activatie nog steeds niet is gelukt, kun je ons gerust bereiken via onze Facebook- of Instagram-pagina. We reageren daar snel en helpen je graag verder!

Rizlaine

Erdar
Aspirant Wegliefhebber
Beste Rizlaine, 
 
Sorry maar ik heb geen Facebook of Instagram. 
 
Kan je mij verder helpen via deze kanaal?
 
Gisteren heb ik terug naar de 0800... nummer gebeld. 
Ik moest weer 48 uren wachten voor de activatie. Ondertussen zijn we bijna 2 weken bezig met de activatie van de simkaart. 
 
Ben je volmachtig om de stand van zaken te bekijken? 
 
Groeten, 
 
Ascioglu Erdar 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Erdar ,

Ik heb je een privébericht gestuurd 😉

Erdar
Aspirant Wegliefhebber
Beste Rizlaine, 
 
İk heb via mail jouw een antwoord gestuurd. Ik hoop dat je die ontvangen hebt.
Mag ik via deze kanaal mijn nummer of klantnummer doorsturen? 
 
 
Alvast bedankt, 
Met vriendelijke groeten, 
Ascioglu Erdar 

Erdar
Aspirant Wegliefhebber

Heb je juist privé mijn gegevens doorgestuurd.

Groeten, 

Erdar
Aspirant Wegliefhebber

Na veel keer telefonisch en per bericht contact te leggen is het toch niet gelukt om de overdracht naar Hey te bewerkstelligen. Ben sinds 

Daarom heb ik juist naar Hey gebeld en om een annulatie van mijn simkaart naar Hey gevraagd.

Zal voorlopig toch bij mijn vorige provider blijven of zien voor een ander provider. 

Erdar
Aspirant Wegliefhebber

Na gefrustreerde weken is het vandaag dan toch gelukt om mijn activatie te voltooien. Moet wel zeggen dat ik de altijd vriendelijke eerste lijn support gehad heb van Hey medewerkers. 😉 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Erdar ,

Sorry voor de vervelende ervaring. Ik ben blij te horen dat alles eindelijk in orde is voor je.

Aarzel niet om ons te contacteren als je nog vragen hebt.

Nog een fijne dag!