Aspirant Wegliefhebber

 • 

3  messages

jeudi 24 octobre 2024

Kan simkaart niet activeren

 

 

 

 

 

 

Moderator

 • 

206  messages

il y a 10 mois

Dag@RobinTrybou , 

Het spijt me voor je slechte eerste ervaring bij ons. In de Hey-community doen wij niet aan klantenservice. Zou je het nog eens via de chat willen proberen om contact op te nemen met de klantendienst? Of als iemand in je omgeving een Facebook- of Instagram-account heeft en contact wil opnemen met de klantendienst.

Als je dan niet geholpen wordt, stuur me hier maar een privébericht met je accountgegevens. Ik zal intern vragen of zij dit kunnen bekijken

Groetjes, 

YousraB 

Wandelaar

 • 

107  messages

il y a 10 mois

Als je het nog kan in je bericht, haal dan als de bliksem je telefoonnummer en adres weg. 

Tenzij je natuurlijk op zoek bent naar wat extra miserie...

Aspirant Wegliefhebber

 • 

3  messages

Goed idee. THX