op 02-05-2024 15h33
Hallo
Ik sloot vorige week een abonnement (gsm + internet) af. Mijn SIM kaart werd echter naar het verkeerde adres gestuurd doordat er op het contract een fout leveringsadres staat. De kaart werd inmiddels door de ontvanger terug gestuurd.
Om te vermijden dat de nieuwe SIM kaart opnieuw op het verkeerde adres belandt, dient het leveringsadres dus aangepast te worden. Ik kan via de chatbot niemand bereiken om dit op te lossen.
Hoe kan ik dit aanpassen en zorgen dat de nieuwe SIM kaart op het juiste adres geleverd zal worden?
Alvast bedankt voor de hulp!
op 04-06-2024 16h56
Dag @Hanna,
Als het niet snel gaat via de chatbot, kun je ook privé contact opnemen met de klantenservice op Facebook en Instagram. Laat mij weten of dit je heeft geholpen. 🙂
Groetjes,
Yousra
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.