Aspirant Wegliefhebber
•
3 messages
Informatie over mijn contract aanpassen
Heb twee maanden geleden mijn mobiel abonnement aangepast naar hey! mobile M. Bij mijn nieuw contract staat geen geboortedatum waardoor ik geen jongerenkorting meer ontvang. Wanneer ik dit wil aanvullen in mijn my hey! krijg ik telkens een foutmelding. Hetzelfde geldt voor mij contactvoorkeuren.

vthibo
Bewezen Wegliefhebber
•
16 messages
Heb je ondertussen al een factuur gekregen waar de jeugdkorting niet toegepast is? Ik veronderstel van wel aangezien je twee maanden geleden veranderd bent van tarief.
Sinds mijn gelijkaardige tariefswitch wordt jeugdkorting ook nergens meer vermeld in contract/app, maar Hey! had zowel in mijn forumpost als in de chat bevestigd dat de jeugdkorting toegepast zou worden, en dat is ook correct op mijn factuur.
Is dat bij jou niet het geval, dan contacteer je best eens de klantendienst via de chat of sociale media.
0
VFessie
Aspirant Wegliefhebber
•
3 messages
Ik moet mijn tweede factuur nog ontvangen. Bij mijn eerste factuur kreeg ik slechts een fractie van het bedrag doorgerekend aangezien ik van abonnement wisselde in het midden van de lopende maand. Maar zal dit in het oog houden dankjewel!
1
VFessie
Aspirant Wegliefhebber
•
3 messages
Mijn factuur ontvangen en de jongerenkorting is inderdaad toegepast. @RedsFan jongerenkorting ontvang je als ik mij niet vergis wanneer je jonger dan 26 jaar bent.
1
0