Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Activatie SIM .Problemen

BartVdB
Beginnend Wegliefhebber

Na ontvangst sim kaart geen mobiel internet. Gemeld 3 dagen geleden. Geen soelaas. Het zou 5 tot meer dagen duren ? Pardon. Vreselijk vervelend . 

Men geeft tegenstrijdige berichten. Klantendienst via chatbot bijna niet te bereiken.  Jammer. Had nog extra abbo willen afsluiten. Mja...

Wanneer geraakt dit probleem opgelost ? 

4 ANTWOORDEN 4

Gaia
Ervaren Wegliefhebber

Gsm al herstart?

BartVdB
Beginnend Wegliefhebber

Alles herstart. Apn instellingen staan correct. Vliegtuigmodus correct. 

Sim kaart in ander toestel geprobeerd. Zelfde probleem. 

Het zou liggen aan niet gelukte overdracht. Maar ondertussen dus geen mobiel internet. . Enorm vervelend als je dit professioneel nodig hebt. 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @BartVdB ,

Dat klinkt echt vervelend, zeker als je het professioneel nodig hebt! 😕

Het probleem kan mogelijk aan de simkaart liggen.

Je kunt ons ook bereiken via Facebook of Instagram, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. We helpen je graag verder!

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey @BartVdB,

Helaas kunnen wij op dit forum geen technische problemen oplossen. Wij raden je aan om rechtstreeks contact op te nemen met de klantendienst. Je kan hey! ook bereiken via telefoon (+32 0 800 855 19).

Als dit antwoord je geholpen heeft, zou het tof zijn om dit bericht als oplossing te markeren. 🙂

Bedankt voor je begrip.

Met vriendelijke groeten,
VossyGamer


✔ Geholpen? Markeer als oplossing. | Kudo? Altijd welkom! 😉 | hey!-kenner, geen medewerker