2 weken geleden - laatst bewerkt 2 weken geleden
Na ontvangst sim kaart geen mobiel internet. Gemeld 3 dagen geleden. Geen soelaas. Het zou 5 tot meer dagen duren ? Pardon. Vreselijk vervelend .
Men geeft tegenstrijdige berichten. Klantendienst via chatbot bijna niet te bereiken. Jammer. Had nog extra abbo willen afsluiten. Mja...
Wanneer geraakt dit probleem opgelost ?
2 weken geleden
Gsm al herstart?
2 weken geleden
Alles herstart. Apn instellingen staan correct. Vliegtuigmodus correct.
Sim kaart in ander toestel geprobeerd. Zelfde probleem.
Het zou liggen aan niet gelukte overdracht. Maar ondertussen dus geen mobiel internet. . Enorm vervelend als je dit professioneel nodig hebt.
een week geleden
Hallo @BartVdB ,
Dat klinkt echt vervelend, zeker als je het professioneel nodig hebt! 😕
Het probleem kan mogelijk aan de simkaart liggen.
Je kunt ons ook bereiken via Facebook of Instagram, zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. We helpen je graag verder!
een week geleden
Hey @BartVdB,
Helaas kunnen wij op dit forum geen technische problemen oplossen. Wij raden je aan om rechtstreeks contact op te nemen met de klantendienst. Je kan hey! ook bereiken via telefoon (+32 0 800 855 19).
Als dit antwoord je geholpen heeft, zou het tof zijn om dit bericht als oplossing te markeren. 🙂
Bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groeten,
VossyGamer
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.