een maand geleden
Hallo,
Recent overgeschakeld naar de internetdiensten van hey!, we zaten er voor bij Orange.
Voor de overstap ook al problemen, maar lijkt nu steeds erger te worden.
Alle verbindingen vallen meerdere keren per dag weg, het event log van de modem staat vol fouten.
Na contact met de klantendienst, het advies gekregen om een access point uit te trekken, wat niet hielp. Er werd niet gekeken naar het event log en vakkundig afgehandeld met de boodschap dat de kanalen van op afstand geoptimaliseerd werden.
Dat lost natuurlijk niets op als er een probleem is aan de kabelaansluiting, maar daar lijkt men niet op in te gaan.
Hopelijk kan er hier iemand ons helpen, want de CM state is NotUpstreamPartialService lopen er hier de spuigaten uit....
een maand geleden
Met wat ben je op dat ogenblik bezig? Bij een Upstream probleem denk ik dat er een probleem is met (teveel) data te willen versturen i.p.v. te ontvangen.
Dus eerder een probleem tussen user en buitenwereld dan tussen buitenwereld en user.
Staar je ook niet blind op de logs in je modem, dat zijn momentopnames.
een maand geleden
We surfen hoogstens met 2 tegelijk naar een website of social media app, een streaming dienst naar chromecast of wat muziek van YouTube of Spotify.
Niets waarvan we vermoeden dat een moderne kabelaansluiting niet zou aankunnen. Er zijn geen verborgen gebruikers verbonden.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.