Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

abonement

david69
Beginnend Wegliefhebber

waneer word  mijn abonnement  geactiverd  is  al  van gistern doorgestuurd

11 ANTWOORDEN 11

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @david69 ,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem?

Rizlaine

david69
Beginnend Wegliefhebber

ja  werkt  nog  altyd  niet  grts

david69
Beginnend Wegliefhebber

zie  dat  vorige  nr  bij prowimus  wel  is  stopgezet   hoop  dat  het  voor maandag inorde  is   anders  moet ik een ander provider  nmen jammer  kan niet  zonder  telefoon begrijpt u

david69
Beginnend Wegliefhebber

waneer gata dit  werken  nu al  bijna een week

bij ons lukt het ook nog niet. Activering simkaart reeds sedert 1 september. Een ramp om contact te krijgen met Hey! 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @david69 ,

Heb je contact opgenomen met de klantenservice via chat of onze sociale media?

Rizlaine

vraag
Stapper

bij ons lukt de overdracht ook niet sedert 1 september. Heel moeilijk om contact te hebben met Hey! Geen aanrader op dit moment

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @vraag  ,

Heb je contact opgenomen met de klantenservice via chat of onze sociale media?

Rizlaine

david69
Beginnend Wegliefhebber

het werkt  nu  ùmaar   hoe   kan het dat ik al  verbruik  heb buiten mijn bundele  heb maar   3 keer  gebeld 

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Heb je naar het buitenland gebeld?

david69
Beginnend Wegliefhebber

nee  staat  wel  bij  indicatief