2 weken geleden
waneer word mijn abonnement geactiverd is al van gistern doorgestuurd
2 weken geleden
2 weken geleden
ja werkt nog altyd niet grts
2 weken geleden
zie dat vorige nr bij prowimus wel is stopgezet hoop dat het voor maandag inorde is anders moet ik een ander provider nmen jammer kan niet zonder telefoon begrijpt u
2 weken geleden
waneer gata dit werken nu al bijna een week
2 weken geleden
bij ons lukt het ook nog niet. Activering simkaart reeds sedert 1 september. Een ramp om contact te krijgen met Hey!
een week geleden
Hallo @david69 ,
Heb je contact opgenomen met de klantenservice via chat of onze sociale media?
Rizlaine
2 weken geleden
bij ons lukt de overdracht ook niet sedert 1 september. Heel moeilijk om contact te hebben met Hey! Geen aanrader op dit moment
een week geleden
Hallo @vraag ,
Heb je contact opgenomen met de klantenservice via chat of onze sociale media?
Rizlaine
een week geleden
het werkt nu ùmaar hoe kan het dat ik al verbruik heb buiten mijn bundele heb maar 3 keer gebeld
een week geleden
Heb je naar het buitenland gebeld?
een week geleden
nee staat wel bij indicatief
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.