op 04-09-2024 14h13
waneer word mijn abonnement geactiverd is al van gistern doorgestuurd
op 05-09-2024 10h31
op 05-09-2024 14h15
ja werkt nog altyd niet grts
op 05-09-2024 14h18
zie dat vorige nr bij prowimus wel is stopgezet hoop dat het voor maandag inorde is anders moet ik een ander provider nmen jammer kan niet zonder telefoon begrijpt u
op 06-09-2024 11h01
waneer gata dit werken nu al bijna een week
op 07-09-2024 10h20
bij ons lukt het ook nog niet. Activering simkaart reeds sedert 1 september. Een ramp om contact te krijgen met Hey!
op 10-09-2024 13h38
Hallo @david69 ,
Heb je contact opgenomen met de klantenservice via chat of onze sociale media?
Rizlaine
op 07-09-2024 10h17
bij ons lukt de overdracht ook niet sedert 1 september. Heel moeilijk om contact te hebben met Hey! Geen aanrader op dit moment
op 10-09-2024 13h39
Hallo @vraag ,
Heb je contact opgenomen met de klantenservice via chat of onze sociale media?
Rizlaine
op 10-09-2024 13h48
het werkt nu ùmaar hoe kan het dat ik al verbruik heb buiten mijn bundele heb maar 3 keer gebeld
op 10-09-2024 13h50
Heb je naar het buitenland gebeld?
op 10-09-2024 14h08
nee staat wel bij indicatief
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.