Beginnend Wegliefhebber

 • 

6  messages

mercredi 4 septembre 2024 12:13

abonement

waneer word  mijn abonnement  geactiverd  is  al  van gistern doorgestuurd

Community Manager

 • 

1.8K  messages

il y a 1 an

Hallo @david69 ,

Heb je nog steeds hetzelfde probleem?

Rizlaine

Beginnend Wegliefhebber

 • 

6  messages

ja  werkt  nog  altyd  niet  grts

Beginnend Wegliefhebber

 • 

6  messages

zie  dat  vorige  nr  bij prowimus  wel  is  stopgezet   hoop  dat  het  voor maandag inorde  is   anders  moet ik een ander provider  nmen jammer  kan niet  zonder  telefoon begrijpt u

Beginnend Wegliefhebber

 • 

6  messages

waneer gata dit  werken  nu al  bijna een week

Aspirant Wegliefhebber

 • 

3  messages

bij ons lukt het ook nog niet. Activering simkaart reeds sedert 1 september. Een ramp om contact te krijgen met Hey! 

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo @david69 ,

Heb je contact opgenomen met de klantenservice via chat of onze sociale media?

Rizlaine

Aspirant Wegliefhebber

 • 

3  messages

il y a 1 an

bij ons lukt de overdracht ook niet sedert 1 september. Heel moeilijk om contact te hebben met Hey! Geen aanrader op dit moment

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Hallo @vraag  ,

Heb je contact opgenomen met de klantenservice via chat of onze sociale media?

Rizlaine

Beginnend Wegliefhebber

 • 

6  messages

het werkt  nu  ùmaar   hoe   kan het dat ik al  verbruik  heb buiten mijn bundele  heb maar   3 keer  gebeld 

Community Manager

 • 

1.8K  messages

Heb je naar het buitenland gebeld?

Beginnend Wegliefhebber

 • 

6  messages

nee  staat  wel  bij  indicatief

Loading...
Mentions J'aime