Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

abonement en klantendienst

HAKAN
Beginnend Wegliefhebber

slechtste provider tot en met je kunt niks doen simkaart activeren is een mirakel, klantendienst is een ramp wachten op het chat ik weet niet hoelang soms komt zelfs niemand opdagen.je moet hell moeite doen vanaf te geraken ook nog in het midden van Europa zoiets bestaat gewoon is een scandaal.Hoe kan de overheid zoits toelaten gewoon pesterij is dat.Aangeraden als jij de naam ziet of hoort "HEY" ga lopen.niet mee beginnen.

7 ANTWOORDEN 7

Krisja
Ervaren Wegliefhebber

HEY! Hakan,

Heb je ondertussen al een betere provider voor uw specifieke wensen gevonden. Je weet toch ook dat je voor de prijs van een stokbrood geen 7- gangen menu gaat krijgen hé. Als dan een onderbezette helpdesk het grootste probleem is, dan neem ik dat er graag bij...

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Het klopt wat @Krisja zegt, kan je daarnaast iets aan jouw Nederlands doen, @HAKAN? Het leest niet bepaald snel...

PS: Als dit antwoord je (een beetje) geholpen heeft, zou een kudo nice zijn!

HAKAN
Beginnend Wegliefhebber

VossyGamer dat is wat ik in huis heb als Nederlands als je het niet aanstaat probeer wat Turks met mij,ik zal je iets meer vertellen om je te overtuigen.

HAKAN
Beginnend Wegliefhebber

Idd heb ik ook gedaan,stokbroodje is wel beetje overdreven Krisja zeg maar gewoon niks waard is

Krisja
Ervaren Wegliefhebber

Wees dan gelukkig dat je in een land woont dat je toelaat om zonder poespas te veranderen van provider. Ga verder met je nieuwe provider, wees daar gelukkig. Met natrappen ga je hier toch niets meer bereiken...

HAKAN
Beginnend Wegliefhebber

zonder poespas pardon?ik heb vandaag 2de keer opzeg gedaan wat ik al in september gedaan had dat noemt jij zonder poespas.Maak iemand anders wijs en het is niks te maken welke land je woont om je provider te kiezen,ik weet het heel goed hoe het allemaal gaat,ik ben 56 jaar en ik ben ondertussen meer dan 30 jaar hier,ik heb al veel poppenkast meegemaakt en deze was nog een van ergste en ik stop hiermee met je te discuteren,ik ben ook niet aan het iets te bereiken.Maar liever geen andere slachtoffers getroffen wordt met deze poppenkast.Nog een fijne Kerstfeest gewenst.

Krisja
Ervaren Wegliefhebber

hey! Hakan,

Ik begrijp je niet als je zegt dat je al twee keer hebt opgezegd. Opzeggen hoeft toch niet! Je neemt contact met een andere provider, sluit een contract met hun af, en die regelen alles voor u binnen de 3 dagen (deze week kan het iets langer duren). 

BTW, ik ben 61 en al even lang hier. What's the point of wat heeft dat te maken met je frustraties over hey!, Frustraties die ik best begrijp, als het tegenzit en jij bent het slachtoffer is het niet leuk, maar er zijn nog andere providers, die misschien wel sterker staan in dienstverlening. Toen we 4 jaar geleden verhuisden naar Leopoldsburg (zitten wel meer Turken hé...) heeft het bijna twee maanden geduurd eer mijn internet in orde was, dat was bij Orange, één van de drie grote spelers op internetgebied. Zo zie je maar, als het eens tegenzit, dan zit het tegen.

Dat je over de poppenkast begint die jij hier (duidelijk België bedoelend) al hebt meegemaakt, dat **bleep** ik niet. Je noemt jezelf nog Turk en niet Belg, staat het je hier niet aan? Wel, vul de zin dan maar zelf aan...