Simkaart niet ontvangen
Beste,Ik bestelde vorige week zondag (3.12.2023) mijn nieuwe abonnement en ik heb de dag van vandaag nog steeds geen simkaart ontvangen. Wat moet ik nu doen, mijn oud abonnement verloopt bijna!Mvg.
Beste,Ik bestelde vorige week zondag (3.12.2023) mijn nieuwe abonnement en ik heb de dag van vandaag nog steeds geen simkaart ontvangen. Wat moet ik nu doen, mijn oud abonnement verloopt bijna!Mvg.
Beste, ik wil graag klant worden.ik heb de bevestiging mail gekregen so far so good dus.vandaag krijg ik een sms om mijn klant nummer door te bellen via orange om mijn overdracht te voltooien.ik zit bij proximus pay& go dan heb je geen klantnummer.wa...
Hi, ik koos in mei voor een tariefklasse met 10GB mobiele data. Dit is perfect voor mijn dochter, heel tevreden van.
Beste zit nog steeds te wachten op mijn simkaart klant nr 18382689 denk dat ik misschien de fout weet huis nr is 103 bus 3 en niet 1033
Kan mij niet aanmelden via de app. ik kan mijn verbruik niet bekijken.
Vergeet niet om je labels te selecteren ;)
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
3 | |
3 | |
2 |
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.