Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 96 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 117 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Ontdek de nieuwe functies van het forum!

Hello allemaal, Je hebt al misschien een verandering opgemerkt op onze forum. Ten eerste heb je de mogelijkheid om een zoekfilter in te stellen op basis van de inhoud die je wil. Het is veel makkelijker om het forumnieuws te volgen Je hebt de moge...

Rizlaine_0-1708351684558.png Rizlaine_1-1708351684560.png Rizlaine_2-1708351684560.png Rizlaine_3-1708351684561.png
Rizlaine door Community Manager
  • 470 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos

Nieuwe klant worden lukt niet

Beste,ik probeer al ruim drie dagen me aan te sluiten bij Hey, dit echter zonder succes. Telkens wanneer ik in het bestelproces het installatieadres wil invullen, ontbreekt er zogezegd mijn bus nummer (wat een verplicht veld is). Wanneer ik mijn bus ...

HeyYorick door Stapper
  • 266 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Simkaart

Hallo, Ik heb op 7-02-2024 2 simkaarten besteld, 1 voor mij en 1 voor mijn vrouw. Twee dagen later was mijn simkaart toegekomen maar van de 2e simkaart geen enkel spoor of bericht. We zijn nu 10 dagen verder en heb nog steeds geen simkaart ontvangen....

PhilippeV door Beginnend Wegliefhebber
  • 521 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Vraag over mijn factuur

Gisteren een 2de factuur ontvangen voor de periode van 8jan 2024 tot 7 feb 2024 terwijl ik  mijn eerste factuur betaald heb op 8januari voor de periode van 6 jan tot 7 jan ? Ik kon gisteren niemand bereiken via de chat en vandaag staat het rood....ho...

bengelboy door Beginnend Wegliefhebber
  • 244 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Bereikbaarheid helpdesk

Sinds 15:00 probeer ik via chat iemand te bereiken zonder succes. Is dit bereikbaar zijn? hoe kan ik iemand bereiken aub?

JO door Beginnend Wegliefhebber
  • 415 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos