op 23-09-2024 12h02
Ik ben vorige week overgestapt van tariefplan en kan sindsdien niet meer verbinden met mobiele data.
Contact opnemen met de klantendienst heeft geen nut, want die reageren niet. Na uren wachten nog stééds geen antwoord. Dit is ronduit schandalig, ik betaal voor een service en kan er niet eens gebruik van maken. Ik wil graag dat het probleem opgelost is en dat ik hiervoor vergoed word.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 23-09-2024 17h29
Hey @Stuutje ,
Het spijt me voor je situatie. 😔 Heb je contact opgenomen via een DM op Messenger of Instagram? Zij zijn daar ook zeer actief. Neem zeker contact op, zodat zij dit zo snel mogelijk kunnen regelen.
Groetjes,
YousraB 😊
op 23-09-2024 18h14
Hi YousraB,
Ik ben (na 7 dagen) eindelijk geholpen.
Fijne avond,
Maarten
op 23-09-2024 17h29
Hey @Stuutje ,
Het spijt me voor je situatie. 😔 Heb je contact opgenomen via een DM op Messenger of Instagram? Zij zijn daar ook zeer actief. Neem zeker contact op, zodat zij dit zo snel mogelijk kunnen regelen.
Groetjes,
YousraB 😊
op 23-09-2024 18h14
Hi YousraB,
Ik ben (na 7 dagen) eindelijk geholpen.
Fijne avond,
Maarten
op 24-09-2024 9h21
op 24-09-2024 14h55
heb hetzelfde probleem!
DM messenger? en ik heb geen instagram...
op 25-09-2024 12h04
Dag @ettonneg ,
Inderdaad, je mag een privébericht sturen naar Hey! op Facebook of Instagram, en een collega van de klantendienst zal je hiermee kunnen helpen. Via de chatbot kan je ook contact opnemen met de klantenservice.
Groetjes,
YousraB 🙂
een week geleden
Hoe kan je contact opnemen als je geen Messenger of Instagram hebt?
dinsdag
Hey Greet, de klantendienst is 100% digitaal waardoor je enkel via de chatbot of via sociale media (inclusief Twitter) contact kan opnemen.
dinsdag
Geen contact mogelijk dus 😖👎
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.