Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hulp voor JulienV i.v.m. simkaart-activatie

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey @JulienV,

Ik heb je onderstaande bericht goed ontvangen, maar ik kan helaas geen antwoord terug sturen.

Jouw bericht:

VossyGamer_0-1735589600163.png

Foutmelding:

VossyGamer_1-1735589641967.png

Mijn antwoord:

Hey Julien,

Irritant dat het nog niet in orde is. Allereerst is het handig om te checken of je nummer intussen correct naar Orange is geporteerd. Normaal wel als je oude simkaart niet meer werkt. Via Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability kan je dat 100% controleren. Als deze bij Orange zit, moeten ze je nummer op de correcte simkaart (normalieter degene die je kreeg via de post) activeren. Als contact met hey! via 0 800 855 19 niet snel een oplossing vormt, zou ik een klacht indienen bij de Ombudsdienst via: Een klacht indienen tegen een telecommunicatieoperator. Dat helpt echt goed, want ze zetten dan met prioriteit hun 'beste' medewerkers op (heb hier ervaring mee).

Als je mobiele data wil intussen, raad ik Airalo aan. Ik heb een referall code die je kan gebruiken om € 3 korting te hebben op de eSIM. (Mijn code: JARI8516)

Hopelijk komt het snel in orde!

Keep me updated.

VossyGamer

PS: Als dit antwoord je (een beetje) geholpen heeft, zou een kudo nice zijn!
5 ANTWOORDEN 5

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey, @Rizlaine.

Kan jij misschien intern navragen hoe het probleem van @JulienV snel opgelost kan worden?

Hij is momenteel offline. Merci! 😊

JulienV
Aspirant Wegliefhebber

Goede morgen VossyGamer, bedankt voor het uitgebreide antwoord! Ik heb het nummer gechecked bij die databank en daar staat dat het nummer op 19/12 nog bij Digi geregistreerd stond, dat is de laatste update van de databank, dus hoe het nu staat kan ik nog niet zien. Volgens de helpdesk die ik gisterenavond nog belde zou mijn dossier (69402184) ten laatste vandaag behandeld moeten worden bij Hey. Hopelijk weet ik vandaag meer.

VossyGamer
Beginnend Backpacker

Hey,

Dat betekent dat je nummer op dit moment nog bij DIGI zit, want de update-datum betekent: wanneer er een laatste verandering was van provider. In dit geval zou ik ook eens contact opnemen met DIGI, om te vragen of zij de nummeroverdracht correct hebben afgehandeld (niet dus), waarschijnlijk omdat zij nog een nieuwe speler zijn.

VossyGamer

JulienV
Aspirant Wegliefhebber

Bedankt voor de info, je hebt mij al een heel stuk wijzer gemaakt 😊 ik heb het via chat laten weten aan Digi 🤞

JulienV
Aspirant Wegliefhebber

Ik heb net een Digi-medewerker aan de lijn gehad en die zei me dat de aanvraag voor overzetting van Hey moet komen. Tot zolang blijft mijn abonnement bij Digi lopen omdat mijn nummer anders verloren gaat. Kan het dan toch bij Hey misgelopen zijn om dit aan te vragen bij Digi?