2 weken geleden
Ik ben vorige week overgestapt van tariefplan en kan sindsdien niet meer verbinden met mobiele data.
Contact opnemen met de klantendienst heeft geen nut, want die reageren niet. Na uren wachten nog stééds geen antwoord. Dit is ronduit schandalig, ik betaal voor een service en kan er niet eens gebruik van maken. Ik wil graag dat het probleem opgelost is en dat ik hiervoor vergoed word.
Opgelost! Ga naar oplossing.
een week geleden
Hey @Stuutje ,
Het spijt me voor je situatie. 😔 Heb je contact opgenomen via een DM op Messenger of Instagram? Zij zijn daar ook zeer actief. Neem zeker contact op, zodat zij dit zo snel mogelijk kunnen regelen.
Groetjes,
YousraB 😊
een week geleden
Hi YousraB,
Ik ben (na 7 dagen) eindelijk geholpen.
Fijne avond,
Maarten
een week geleden
Hey @Stuutje ,
Het spijt me voor je situatie. 😔 Heb je contact opgenomen via een DM op Messenger of Instagram? Zij zijn daar ook zeer actief. Neem zeker contact op, zodat zij dit zo snel mogelijk kunnen regelen.
Groetjes,
YousraB 😊
een week geleden
Hi YousraB,
Ik ben (na 7 dagen) eindelijk geholpen.
Fijne avond,
Maarten
een week geleden
een week geleden
heb hetzelfde probleem!
DM messenger? en ik heb geen instagram...
een week geleden
Dag @ettonneg ,
Inderdaad, je mag een privébericht sturen naar Hey! op Facebook of Instagram, en een collega van de klantendienst zal je hiermee kunnen helpen. Via de chatbot kan je ook contact opnemen met de klantenservice.
Groetjes,
YousraB 🙂
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.