Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen verbinding met mobiele data

Stuutje
Beginnend Wegliefhebber

Ik ben vorige week overgestapt van tariefplan en kan sindsdien niet meer verbinden met mobiele data.

Contact opnemen met de klantendienst heeft geen nut, want die reageren niet. Na uren wachten nog stééds geen antwoord. Dit is ronduit schandalig, ik betaal voor een service en kan er niet eens gebruik van maken. Ik wil graag dat het probleem opgelost is en dat ik hiervoor vergoed word.

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

YousraB
Moderator
Moderator

Hey @Stuutje , 

Het spijt me voor je situatie. 😔  Heb je contact opgenomen via een DM op Messenger of Instagram? Zij zijn daar ook zeer actief. Neem zeker contact op, zodat zij dit zo snel mogelijk kunnen regelen.

Groetjes,

YousraB 😊

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Stuutje
Beginnend Wegliefhebber

Hi YousraB,

 

Ik ben (na 7 dagen) eindelijk geholpen.

 

Fijne avond,

Maarten

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5

YousraB
Moderator
Moderator

Hey @Stuutje , 

Het spijt me voor je situatie. 😔  Heb je contact opgenomen via een DM op Messenger of Instagram? Zij zijn daar ook zeer actief. Neem zeker contact op, zodat zij dit zo snel mogelijk kunnen regelen.

Groetjes,

YousraB 😊

Stuutje
Beginnend Wegliefhebber

Hi YousraB,

 

Ik ben (na 7 dagen) eindelijk geholpen.

 

Fijne avond,

Maarten

Dag @Stuutje , 

Fijn om te horen dat het in orde is gekomen.

Groetjes,

YousraB 😊

ettonneg
Aspirant Wegliefhebber

heb hetzelfde probleem! 

DM messenger? en ik heb geen instagram...

Dag @ettonneg , 

Inderdaad, je mag een privébericht sturen naar Hey! op Facebook of Instagram, en een collega van de klantendienst zal je hiermee kunnen helpen. Via de chatbot kan je ook contact opnemen met de klantenservice.

Groetjes, 

YousraB 🙂