sim card activatie werkt niet , net als klantendienst
Sim card activatie error. al twee weken klantendienst proberen contacteren zonder enig antwoord, geen mail addres , geen telefoonnummer …is dit wel een echte firma?
Sim card activatie error. al twee weken klantendienst proberen contacteren zonder enig antwoord, geen mail addres , geen telefoonnummer …is dit wel een echte firma?
Verbruikgegevens in de app geven twee maand aan in plaats van één maand
De blauwe cirkel in de app van het aantal megabyte geeft een totaal verkeerd verbruik aan.
Beste Hey Telecom,Ik ben een aantal manden terug overgestapt van Orange naar Hey Telecom.Oorspronkelijk dacht ik, "bijna dezelfde provider, dus bijna dezelfde diensten" dus waarom niet. Aanvankelijk ging alles heel vlot. Mijn 2 gsm nummers werden vol...
Hallo, ik ben nieuwe klant. Wanneer ik mijn wachttijd wil aanpassen vooraleer het overgaat naar Voicemail, krijg ik telkens een bericht dat MMI-code niet correct is en eer geen verbinding is.Met jullie chat komt er ook geen oplossing.Graag een succes...
Vergeet niet om je labels te selecteren ;)
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.