Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 83 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 112 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

activeren sim kaart

Beste Ik heb een sim kaart besteld en binnengekregen. Maar het kunnen niet wordt geactiveren. Mijn email is pramishaenlinan@gmail.com. Ik heb nog een andere laar sim kaart aangevraagt voor mijn ouders en beide werkt wel.     

nan door Beginnend Wegliefhebber
  • 307 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Sim activatie

Kan iemand mij aub helpen.Ik werd klant bij hey op 25/01/24 wegens de -€5 promo op het hey20 abonnement. Via easy switch overgestapt van base naar hey. Op de orderpargina geef ik mijn adres in Kortrijk in. Een dag later zie ik in de bpost app dat HEY...

Max19918 door Beginnend Wegliefhebber
  • 478 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Sim delivery failed.

Hello,Bpost said my address is incorrect and is sending my SIM back to HEY Logistics, I had already asked them to put them at a pick-up point if delivery fails, also added special instructions and everything (I also had a complete address). I will ra...

shash door Beginnend Wegliefhebber
  • 263 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Overdraging van gsm nummer.

Hey! Telecom heel traag bedrijf Grote mislukking van uw kant!

MrTM51 door Beginnend Wegliefhebber
  • 320 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Overstap verloopt moeizaam

Ik heb voor mijn dochter op 29/01/24 een abonnement afgesloten bij Hey-telecom, dit voor de GSM van mijn dochter (welke tot nu toe BASE 0 had). De nieuwe SIM werd snel geleverd, en ik heb deze meteen geactiveerd, doch tot op heden kan zij nog steeds ...

dvraemdo door Aspirant Wegliefhebber
  • 1676 Weergaven
  • 15 replies
  • 0 kudos