Simkaart kan niet geactiveerd worden
Ik kan mijn simkaart niet activeren. Na ingeven van sim nr en emailadres vraagt hij de gegevens nog eens na te kijken, maar die kloppen dus.Hoe kan dit snel opgelost raken?
Ik kan mijn simkaart niet activeren. Na ingeven van sim nr en emailadres vraagt hij de gegevens nog eens na te kijken, maar die kloppen dus.Hoe kan dit snel opgelost raken?
Eerste factuur ontvangen en direct prijs Facturactie periode klopt niet...facturatie periode vanaf 13.11.2023 maar mijn abonnment begon vanaf 27.11.2023Er is geen prorata berekening toegepast ,dus factuur is totaal niet correct.
Mijn gsmnummer werd op 25 november geactiveerd (ik heb 22 november ingetekend). Maar ik kreeg nu al een factuur voor de periode van 11 november tot 10 december. Met andere woorden wordt ik voor 2 weken te veel gefactureerd. Heel bizar.Ook geen eenmal...
Heytelecom, Ik merkte dat jullie stilletjes net een echt 100% limiet-loze data only uitgebracht hebben. https://www.heytelecom.be/nl/internet-thuis 150Mbit download, 10 mbit upload. Dat laatste is wel HEEEL traag, zo traag dat het onwerkbaar kan zijn...
Hallo, ik heb mijn nieuwe simkaart juist in de post gekregen maar wanneer ik deze probeer te activeren krijg ik een foutmelding. Ik heb nagekeken of deze juist zijn ingevoerd maar nog steed niets. Ik krijg verder geen reactie in de chat.
Vergeet niet om je labels te selecteren ;)
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
3 | |
2 |
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.