Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 83 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 112 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

sim blokkeren na diefstal. niemand reageert op de chat!!!

ik probeer nu al 40 minuten om iemand te spreken op de chat om mijn gestolen sim te blokkeren. Nochtans zouden jullie bereikbaar moeten zijn volgens jullie website. Dit is niet ok!Heeft er iemand een telefoonnummer naar waar ik kan bellen? Op de webs...

bennyvw door Beginnend Wegliefhebber
  • 569 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Fout bij aanvraag

Mijn aanvraag blijkbaar dubbel gedaan, mijn internet is overgezet naar Hey. Maar nu heb ik nog een installateur die zou langskomen binnenkort. Ik probeer toch al een drietal dagen om dit te voorkomen door jullie op de chat te contacteren. Dit loopt t...

Schumi_wk door Aspirant Wegliefhebber
  • 731 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Hoe kan ik helpdesk/klantendienst contacteren ? Ik vind geen telefoonnummer in myHey lijkt de chatfunctie niets te doen (geen link in de chat-button). Moet ik echt naar de ombudsdienst stappen? Onbegrijpelijk ..  

Barpie door Beginnend Wegliefhebber
  • 1012 Weergaven
  • 3 replies
  • 2 kudos

Domiciliering Facturen

Beste, We hebben juist in onze domicilieringen gekeken van onze bank app en Dylan heeft een abonnement van 20€. Echter zijn er gedurende meer dan een jaar heel hoge bedragen afgegaan, en dit zonder verwittiging of copy van factuur. Kun u dit nakijken...