Opgelost! tarief upgrade en niks werkt nog
kan iemand mn mobiele data weer activeren?alles werkte prima tot ik upgrade naar L...krijg niemand te horen via chat
kan iemand mn mobiele data weer activeren?alles werkte prima tot ik upgrade naar L...krijg niemand te horen via chat
Beste,Ik heb vorige week mijn nieuwe SIM-kaart van 'Hey' ontvangen en heb de instructies op de brief gevolgd om ze te activeren. De webpagina geeft aan dat de activatie gelukt is, maar een week later heb ik nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen ...
Ik beheer als ouder 2 abonnementen van mijn kinderen. Al meerdere malen overschrijdt één van mijn kinderen (die ADHD en autisme heeft) de databundellimiet. Hierdoor schiet mijn factuur de hoogte in door de extra verbruikskosten. Ik wil daarom het ver...
Ik ben vorige week overgestapt van tariefplan en kan sindsdien niet meer verbinden met mobiele data.Contact opnemen met de klantendienst heeft geen nut, want die reageren niet. Na uren wachten nog stééds geen antwoord. Dit is ronduit schandalig, ik b...
Ik was recentelijk in Griekeland en kreeg toen ik landde een sms: "Hey, in Griekenland bel, sms, en surf ik zoals in België". Tijdens mijn verblijf zat ik op wifi in het hotel of gebruikte ik mijn EU bundel zoals aangegeven in de sms. Na 6 dagen kree...
Vergeet niet om je labels te selecteren ;)
Gebruiker | Aantal |
---|---|
6 | |
4 | |
3 | |
2 | |
2 |
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.