op 24-09-2024 16h48
Beste,
Ik heb vorige week mijn nieuwe SIM-kaart van 'Hey' ontvangen en heb de instructies op de brief gevolgd om ze te activeren. De webpagina geeft aan dat de activatie gelukt is, maar een week later heb ik nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen dat de SIM-kaart actief is.
Ik probeer op de link van de Chat-Box op de website te klikken maar kan de link niet openen. Ik kan dus ook niet chatten met de helpdesk.
Kan iemand mij hier de status van de activatie meedelen?
Alvast Bedankt!
op 25-09-2024 12h08
Dag @Piet_Savels ,
Aangezien wij hier geen klantenservice bieden, kunnen we dit niet voor je bekijken. Maar de klantenservice van Hey! is wel actief op Messenger en Instagram. Je kan een privébericht sturen, en een collega zal je verder helpen.
Groetjes,
YousraB 🙂
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.