Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Een herinnering van tips en tricks om jouw internetverbinding te verbeteren

Hallo, Je weet hoe graag we een gelukkige community willen hebben die zoveel mogelijk antwoorden terug kan vinden op ons Forum. Daarom hebben we aan jou gedacht! Hier volgen enkele nuttige artikelen over jouw vaste internet. https://community.heytele...

Rizlaine_0-1729865010846.png
Rizlaine door Community Manager
  • 34 Weergaven
  • 0 replies
  • 2 kudos

Opgelost! Eerste factuur: periode onduidelijk

 De facturatieperiode is onduidelijk.  Ik heb zopas mijn eerste factuur ontvangen. Factuurnummer:17120051222Periode van deze factuur:27 dec 2022 - 27 dec 2022Factuurdatum:5 januari 2023Een factuur voor de periode van 27 december 2022 tot 27 december ...

Wvema door Aspirant Wegliefhebber
  • 2097 Weergaven
  • 9 replies
  • 0 kudos

hey!

Hey!Ik ben Laura, ik ben de marketing manager voor hey! sinds de lancering. Ik bepaal de strategie, de aanbiedingen, de promoties .... En ik zorg ervoor dat de klant altijd centraal staat bij onze beslissingen. Bij alle initiatieven doe ik ook mijn b...

Laura door Expert
  • 726 Weergaven
  • 0 replies
  • 1 kudos

Activatie simkaart

BesteIk heb mijn simkaart reeds ontvangen, kan ik de activatie nu vrijdag 30/12 nog uitvoeren?Moet ik dan voor de volledige maand december nog betalen of wacht ik beter tot januari?Ik zou graag starten op de eerste dag van de maand zodat ik telkens m...

Valentine door Beginnend Wegliefhebber
  • 833 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

Ik geraak niet voorbij chatbot. Account is locked en simkaart kwijt! Help!!

Ik ben nieuw, mijn activatie is ok, maar mijn simkaart is verloren en mijn account is gelocked,ik ken het wachtwoord niet. Ik kan dus niks doen zonder hulp van een echte medewerker, maar ik krijg niemand te pakken. Kan iemand aub contact opnemen?? 

Wies door Beginnend Wegliefhebber
  • 649 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Betaalmethode veranderen + 2 keer "domiciliering"

Ik wil graag mijn betaalmethode veranderen van bankoverschrijving naar domiciliëring. Ik voer mijn BE-xxxxxxxxx in en krijg te zien dat binnen de 24u mijn betaalmethode veranderd moet zijn. Maar dit gebeurt echter niet. Ik heb al meerdere dagen opnie...

24-uur.png mijn-profiel.png mijn-facturen.png
Eliot door Beginnend Wegliefhebber
  • 837 Weergaven
  • 3 replies
  • 1 kudos