Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PIN en PUK code kwijt

Feyza
Beginnend Wegliefhebber

Ik heb nog maar een maand een mobiel abonnement genomen. Ik ben mijn PIN code kwijt (had deze niet aangepast) en die welkomstbrief ook. Dus geen Pin code en ook geen PUK code. Ik heb ook nog geen MyHey account aangemaakt. Ik probeer al 2 dagen dit op te lossen met de chatbot, telkens zegt de chatbot dat iemand contact op zal nemen met me. Maar dit gebeurt niet. Ik kan ook niet bellen of een mail sturen. Kan iemand me helpen? Dit is echt frustrerend.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Feyza
Beginnend Wegliefhebber

Ja, alles is in orde. Na enkele uren heb ik antwoord gekregen via de chat. Bedankt voor uw reactie.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Feyza ,

Heb je mijn privébericht gezien?

Rizlaine

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

@Feyza ,

Kun je bevestigen dat alles in orde is?

 

Feyza
Beginnend Wegliefhebber

Ja, alles is in orde. Na enkele uren heb ik antwoord gekregen via de chat. Bedankt voor uw reactie.