Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenservice regelrechte ramp

sannebgh
Stapper

Ik deed een aanvraag om klant te worden bij hey telecom tijdens de actie van -5 euro levenslang (en ook 20G wordt 40G binnen een jaar). Helaas kwam de simkaart toe op mijn adres wanneer ik op vakantie was. Sommige mensen zijn nu eenmaal lang op vakantie en niet voor maar 1 weekje. Ik was voor een maand op vakantie en toen ik thuis kwam wilde ik onmiddellijk de simkaart activeren (Ik was ochotte 1 dag thuis en heb onmiddellijk de tijd genomen dit in orde te willen brengen). Toen ik de simkaart wilde activeren, lukte dit niet. Ik heb dit een paar keer opnieuw geprobeerd omdat ik dacht dat het misschien een tijdelijke error was. Sindsdien heb ik meermaals contact proberen opnemen met hey telecom met de chat, maar de wachttijd tot respons liep verscheidene keren op tot meer dan 2 uur. Ik heb zelfs eens 4 uur gewacht U kan wel begrijpen dat ik zolang niet achter mijn computer kan blijven zitten, het beu ben te wachten en de chat gewoon sluit.
Het leven gaat door en is druk, dus neen ik probeerde niet elke dag contact op te nemen. Wat maakt dat we nu inderdaad een maand verder zijn.
EINDELIJK kreeg ik snel contact met een hey telecom medewerker. Blijkbaar is mijn aanvraag geannuleerd omdat ik de activatie niet heb uitgevoerd binnen de 14 dagen.

1) ik was op vakantie dus kon de sim kaart niet activeren
2) er is niet gecommuniceerd geweest op de brief noch in de mail dat de activatie moet plaatsvinden binnen de 14 dagen
3) de medewerker wees mij op het feit dat we nu al 9 april zijn en ik er dus te veel tijd heb laten overgaan. Hij wees met echt met de vinger. Echt klantvriendelijk is dit niet + er zijn redenen waarom er zoveel tijd is overgegaan (en dat ligt vooral aan de slechte klantendienst en niet respons)
4) er werd absoluut niet samen gezocht naar een oplossing. Er werd feitelijk niet geluisterd naar mijn probleem. "een nieuwe kaart bestellen" was de enige oplossing. Maar dan verlies ik de voordelen van de actie. Dus dat is in feite geen oplossing. Ik heb tenslotte de sim kaart besteld tijdens de actie. 

Ik had zowel mijn vader, moeder als tante al aangesloten bij hey telecom. De actie sloeg aan. Aangezien zij wel thuis waren wanneer de sim kaart activeerde, is de activatie bij hen succesvol gelukt. 
Momenteel zit ik bij UNDO, waar ik super tevreden van ben. Klantendienst is top. Helaas zal ik mijn ouders en tante ook naar UNDO brengen. Spijtig want incl. mezelf zijn dat 4 lange termijnsklanten dat Hey telecom sowieso verliest. Ook toekomstige klanten zal ik zwaar ontmoedigen toch klant te worden bij hey telecom. En ik heb best wel wat gewicht op dat vlak. 

1 ANTWOORD 1

YannickV
Moderator
Moderator

Hey Sanne, ik heb je een prive bericht gestuurd.