Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 99 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 122 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Nummer reeds 20 dagen geblokkeerd

Hey, dank om tgv toestel en sim kaart verlies mijn nummer te blokkeren, maar :Geen één van de na 18 dagen toegestuurde sim kaarten kan ik activeren,bovendien krijgt eenieder dewelke mij contacteert te horen :"Dit nummer bestaat niet!"Ondertussen gaf ...

forum456 door Beginnend Wegliefhebber
  • 545 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

promo

Nu mijn 3 maanden promo voorbij is krijg ik een factuur met promo bedrag+normaal bedrag. 7.5 + 15 =22.5euro. moet ik nu heel die promo terugbetalen met terugwerkende kracht of zo?

frank door Beginnend Wegliefhebber
  • 928 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Bellen, sms’en in het buitenland

Veel mensen hebben vaak last van extra kosten op hun abonnement omdat ze bijvoorbeeld naar familie of vrienden hebben gebeld vanuit het buitenland. Of ook zelf in het buitenland zitten. Maar hoe kan ik extra kosten dan vermijden?Gelukkig heeft Orange...

Ons partnerbezoek

Hey! Samen met het team hebben we een bezoek gebracht aan onze partner WEngage in Oostende en ik zou heel graag mijn ervaring met je willen delen . WEngage houdt zich bezig met een deel van de Nederlandstalige klantenservice . Zij zijn het die op je ...

Rizlaine_0-1685450130523.jpeg
Rizlaine door Community Manager
  • 895 Weergaven
  • 2 replies
  • 1 kudos

Opgelost! 5 G abonnement

Beste,Gaan jullie met hey!,Ook een 5 G abonnement aanbieden voor de gsm gelijk mobile viking en andere concurrenten dat doen?En zoja wanneer zou dat zijn? 

Gaia door Ervaren Wegliefhebber
  • 60270 Weergaven
  • 4 replies
  • 1 kudos