Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 99 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 122 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Nummer tijdelijk opgeschort

Hallo forum,Iemand een idee of ik zelf een tijdelijk opgeschort nummer kan activeren?Donderdag werd mijn nummer tijdelijk opgeschort omdat mijn sim werd geactiveerd terwijl ik deze niet had. Heel vreemd. Alle belwaarde bij mijn provider weg, maar ok....

Jones door Beginnend Wegliefhebber
  • 926 Weergaven
  • 3 replies
  • 1 kudos

Activeren klantenzone / My Hey!-app

Een kleine tip voor de nieuwe klanten onder ons. Wanneer je de app wenst te gebruiken, of een klantenzone wilt aanmaken via https://register.heytelecom.be/nl/maak-klant, merk je dat dit misschien niet onmiddellijk lukt? Wanneer je nummer nog maar net...

Jhoshah door Aspirant Wegliefhebber
  • 721 Weergaven
  • 2 replies
  • 2 kudos

6 weken en nog geen werkende SIM

Hallo,Op 31 mei heb ik een bestelling geplaatst om over te schakelen van telenet naar jullie diensten. De overschakeling bleef uit. Na vele gesprekken met jullie service desk, kreeg ik uiteindelijk de melding op 10 juli dat men bestelling werd geannu...

Lilanoye door Beginnend Wegliefhebber
  • 11452 Weergaven
  • 4 replies
  • 0 kudos

Niemand bereikbaar via chat en zonder sim al abo opgezegd bij Telenet

Hallo,9 juli heb ik een abonnement via jullie aangevraagd. Via Chat probeer ik jullie al verschillende dagen lang te bereiken maar tot op heden geen bericht terug en ook geen telefoontje gehad.Het zou 48 uur duren voordat ik mijn simkaart zou ontvang...

SelimT door Beginnend Wegliefhebber
  • 1257 Weergaven
  • 7 replies
  • 0 kudos

Chat niet bereikbaar en sim geblokkeerd

Ik probeer al 3 dagen de klantendienst te bereiken omdat mijn Simkaart volgens BPost werd geleverd, maar helaas is dat niet het geval. Ik krijg geen antwoord via de chat. Ondertussen heeft Hey wel mijn nieuwe simkaart geactiveerd en mijn oude geblokk...

TineG door Beginnend Wegliefhebber
  • 572 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos