Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 98 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 122 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

60 euro dataverbruik zonder informatie. Geen chat mogelijk

Ik probeer een factuur te betwisten maar krijg gewoon geen reactie terug.60 euro roaming aangerekend en nergens kan je het roaming verbruik zien (land of mb). Ook niet in de klantenzone.Ik kreeg 3 berichten tijdens een vlucht (de prijs en een waarsch...

stino89 door Aspirant Wegliefhebber
  • 3830 Weergaven
  • 5 replies
  • 1 kudos

tegoed niet gekregen

Hey,! geeft dan wel veel data maar hun facturen lijkt veel op oplichting. Ik denk eraan weg te gaan. 

frank door Beginnend Wegliefhebber
  • 895 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Activeren SIM lukt niet

Activeren van de simkaart werkt niet. Er komt telkens op dat de gegevens niet correct zijn met de vraag om deze opnieuw na te kijken. De gegevens zijn wel degelijk correct. Er is iets misgelopen bij jullie intern. Krijg geen antwoord via chatfunctie ...

Onterechte kosten

Op mijn factuur van deze maand is voor 60 euro aan kosten aangerekend buiten mijn bundel, terwijl ik helemaal niets verbruikt heb. De kosten komen ook totaal niet overeen en in het algemeen is de factuur compleet verkeerd. Schandalig. Ook de helpdesk...

442willem door Stapper
  • 930 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Data van alle mobiele abonnementen verdubbeld

De data van alle mobiele abonnementen zijn zojuist verdubbeld!  1 GB  >>  2 GB10 GB  >>  20 GB40 GB  >>  80 GBEn dat is nog niet alles, want na 1 jaar Hey!-klant zijn wordt die nog eens verdubbeld door de 'Hey!-boost'.  2 GB  >>  4 GB20 GB  >>  40 GB...

VossyGamer door Ervaren Wegliefhebber
  • 885 Weergaven
  • 2 replies
  • 2 kudos