Opgelost! De overdraging van mijn nummer
Hallo,Ik heb nog geen informatie gekregen of mijn nieuwe sim-kaart gestuurd is. Ik begon het proces van overdraging van Telenet naar Hey. Ik wacht al 3 dagen. De bestelling was op 23.04.2024 gedaan.
Hallo,Ik heb nog geen informatie gekregen of mijn nieuwe sim-kaart gestuurd is. Ik begon het proces van overdraging van Telenet naar Hey. Ik wacht al 3 dagen. De bestelling was op 23.04.2024 gedaan.
Hallo, Ik ben op reis geweest naar een EU land en heb daar gewoon data verbruiken en sms'n gestuurd, zoals je normaal kan doen in België. Desondanks heeft mijn gsm de mast opgepikt van een niet EU-land. Hierdoor moet ik 60 euro meer betalen dan norma...
Sloot op 25/4/2023 een abonnement af: 20 GB+onbeperkt bellen en SMS'en aan 15€ - 5€ levenslange korting. In de berichten die ik krijg vermeldt men steeds kostprijs 15 € en eerste GB extra pas na 6 maanden, daar waar er gepubliceerd staat na 3 maande...
Ik ben op reis geweest naar Corfu dat naast Albanië ligt. Een paar keer heeft mijn gsm het signaal opgepikt van Albanië ipv Corfu. Hierdoor moet ik 60 euro meer betalen dan normaal. Via de chat had ik meteen contact opgenomen op het moment zelf dat i...
Ik heb reeds tot drie maal toe geprobeerd om via de chat een verkeerde facturatie op te lossen. Telkens krijg ik de boodschap dat ik online moet blijven en dat ik gecontacteerd zal worden door een medewerker. Na drie uur nog steeds niets.Dit werkt ge...
Vergeet niet om je labels te selecteren ;)
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
7 | |
3 | |
3 | |
2 |
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.