03-06-2024 19h30 - bewerkt 03-06-2024 19h43
Hallo,
gelieve een nummer toe te voegen die ik kan bellen in plaats van alleen maar te chatten
M.v.g
anom
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-06-2024 11h41
Hey heeft enkel een klantenservice via chat en social media.
Door bijvoorbeeld via Facebook of Twitter een privébericht te versturen krijg je meestal binnen een paar uur antwoord is mijn ervaring. Dat is nog wel redelijk en eigenlijk het zelfde als bij andere operatoren.
Het is mede daarom dat de prijzen zo laag liggen. Uiteindelijk heb je de klantenservice zelden nodig maar betaal je wel een pak minder dus dat vind ik een goede compromis.
op 05-06-2024 11h41
Hey heeft enkel een klantenservice via chat en social media.
Door bijvoorbeeld via Facebook of Twitter een privébericht te versturen krijg je meestal binnen een paar uur antwoord is mijn ervaring. Dat is nog wel redelijk en eigenlijk het zelfde als bij andere operatoren.
Het is mede daarom dat de prijzen zo laag liggen. Uiteindelijk heb je de klantenservice zelden nodig maar betaal je wel een pak minder dus dat vind ik een goede compromis.
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.