Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hey Boost (20 naar 40GB) fout weergegeven in My Hey app.

Maarten
Aspirant Wegliefhebber

Ik was aangenaam verrast toen ik een mail kreeg dat mijn Hey Boost tot 40GB nu reeds werd doorgevoerd en ik geen 10 maanden meer zou moeten wachten. Echter, wanneer ik ga kijken in My Hey! app, wordt het weergegeven alsof ik reeds 20+ GB heb opgebruikt van de 40, hetgeen niet het geval is. Op mijn smartphone kan ik nakijken hoeveel data ik reeds gebruikt heb deze maand (~200 MB) maar de app zegt dat ik 20GB + ~200 MB heb verbruikt.

Niet zo enorm belangrijk, want ik heb nog nooit meer dan 10GB gebruikt (ook niet bij vorige operatoren), maar ik was benieuwd of er andere mensen hetzelfde probleem hebben. Bijkomend, hoop ik natuurlijk wel dat het in de toekomst wel gewoon correct zal worden weergegeven in de app.

7 ANTWOORDEN 7

VossyGamer
Bewezen Wegliefhebber

Hey

Men heeft eenmaal 20GB extra verbruik toegevoegd zodat de verhouding voor de maand van de wijziging zou kloppen. Op de dag dat je bundels hernieuwen (dat je verbruik wordt gereset) zal je vanaf dan altijd de volle 40 GB kunnen gebruiken. Het klinkt een beetje ingewikkeld, maar geen zorgen. Dit klopt, en je zal binnenkort de volledige 40 GB kunnen gebruiken! Dit is idem bij mij.

VossyGamer

Maarten
Aspirant Wegliefhebber

Dat is wat ik dacht, maar het klopt niet met de mail die ik kreeg, waarin staat dat de verdubbeling reeds van 1 juni actief wordt.Ik wil een gegeven paard zeker niet in de bek kijken, maar de communicatie klopt dus niet. In juni wordt mijn data dus nog niet verdubbeld, maar slechts vanaf juli.

Er staat:

Je hey! 20 GB mobiele abonnement evolueert en wordt nog voordeliger!

Vanaf 1 juni:
1. Je huidige abonnement verandert van naam en wordt hey! 20 GB boostés ;
2. Geen hey! boost meer, je krijgt onmiddellijk al je mobiele data, je hoeft niet langer 1 jaar te wachten;
3. Je beschikt onmiddellijk over een groter datavolume!

Wat moet ik doen?
Helemaal niets! Het aanbod is automatisch aangepast sinds 1 juni 2024.

Kurt153
Aspirant Wegliefhebber

Blij te horen dat ik niet de enige ben, plots gaf mijn app en ook op de website aan dat ik ineens 20 GB had verbruikt

Kurt153
Aspirant Wegliefhebber

En bij mijn ander telefoonnummer van hey(zoon) met dezelfde formule was het niet zo???

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Kurt153 , @Maarten , @VossyGamer ,

Het is een probleem met de app... Sorry.

Een oplossing zal worden gevonden 😉

Rizlaine

Kurt153
Aspirant Wegliefhebber

Is ook op website zo,niet alleen in app

Maarten
Aspirant Wegliefhebber

Intussen is dit issue meer dan 2 weken oud en is het binnen 12 dagen al juli. Ik vermoed dat de oplossing zal zijn "wacht tot 1 juli"?