Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Even iets over de klantenservice

Hallo, Je hebt misschien gemerkt dat de wachttijd voor onze klantenservice momenteel iets langer is. Maak je geen zorgen, we zijn er voor je en doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen! Door het succes van onze aanbiedingen ontvangen ...

Rizlaine door Community Manager
  • 565 Weergaven
  • 8 replies
  • 1 kudos

Tariefsverandering: nog even geduld, het komt eraan!

Hallo, We zijn erg blij met jullie enthousiasme voor onze nieuwe aanbiedingen . We willen je alleen vragen om een beetje geduld als je vandaag je tarief niet kunt wijzigen via My hey! Het systeem kan wat moeite hebben om alles bij te houden . Geen pa...

Rizlaine door Community Manager
  • 633 Weergaven
  • 0 replies
  • 4 kudos

Problemen met facturen

Oplichters!!! Klant sinds 07/02/24 voor internet. Heb een factuur van 39€ terwijl ik de eerste 3 maanden internet aan 29€ zou hebben!!! Afzetters!!!! Mensen met reclame lokken!!!! Mensen trap hier niet in! Klantenservice klanten zone trekken op niks!...

Thierke87777 door Beginnend Wegliefhebber
  • 919 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

1 dag klant en nu al spijt!!

Gister de installateur langs gehad, heeft de modem geïnstalleerd maar er moest nog iets geactiveerd worden. Zou meteen gebeuren. Installateur vertrekt en een uur later was mijn oude internetverbinding weggevallen. Nu zit ik al 2 dagen zonder internet...

Ts door Beginnend Wegliefhebber
  • 778 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Overdraging van gsm nummer

Ik had gisteren beslist om van base naar hey te gaan. En ik krijg opeens een mail van: Bedankt voor je bestelling van een hey!-abonnement.Helaas kunnen we momenteel niet overgaan tot de overdracht van je nummer [...] omdat we niet beschikken over je ...

anom door Aspirant Wegliefhebber
  • 506 Weergaven
  • 1 replies
  • 1 kudos

activeren sim kaart

Beste Ik heb een sim kaart besteld en binnengekregen. Maar het kunnen niet wordt geactiveren. Mijn email is pramishaenlinan@gmail.com. Ik heb nog een andere laar sim kaart aangevraagt voor mijn ouders en beide werkt wel.     

nan door Beginnend Wegliefhebber
  • 405 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Sim activatie

Kan iemand mij aub helpen.Ik werd klant bij hey op 25/01/24 wegens de -€5 promo op het hey20 abonnement. Via easy switch overgestapt van base naar hey. Op de orderpargina geef ik mijn adres in Kortrijk in. Een dag later zie ik in de bpost app dat HEY...

Max19918 door Beginnend Wegliefhebber
  • 578 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos