Forum
Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Berichten op forum

Je eerste hey!-factuur begrijpen: We leggen het je uit!

Hallo, We snappen dat het ontdekken van je eerste factuur soms een beetje... verwarrend kan zijn.Geen zorgen, we helpen je graag alles te begrijpen! Waarom klopen de datums niet? Bij hey! worden facturen opgesteld op basis van gegevens van de vorige ...

Rizlaine door Community Manager
  • 98 Weergaven
  • 2 replies
  • 0 kudos

Zuny migratie en Customer Zone

Hallo ! Je bent aangesloten bij het hey! avontuur ! Goed nieuws ! Om je verbruik te volgen en je diensten te beheren, moet je je My hey! klantenzone activeren. Wat je moet weten: Je hebt waarschijnlijk een e-mail ontvangen met je Easy Switch-nummer...

Rizlaine door Community Manager
  • 121 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos

Een van beide nummers afsluiten

Hallo, ik heb twee telefoonnummers, en ik zou er een van willen afsluiten. Hoe doe ik dit?

Jorris door Beginnend Wegliefhebber
  • 1154 Weergaven
  • 5 replies
  • 0 kudos

Opgelost! Jullie systeem om in te loggen sucks

Het lukt mij niet om bij jullie website te registreren en vervolgens in te loggen met mijn pas aangemaakte inloggegevens. Weird? Ook lukt het me niet om met jullie te chatten via jullie link op jullie site. De link reageerd eenvoudig niet. Dit wekt m...

Pattje door Beginnend Wegliefhebber
  • 712 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Contact is een GROOT probleem!

Ik ben een nieuwe gebruiker sinds augustus en mijn facturen zijn nu al 2x te vroeg aan gerekend.Al meerdere keren heb ik geprobeerd om contact op te nemen, maar telkens zegt de chat bot dat er zo dadelijk iemand zal opnemen, maar niets gebeurt. Ik la...

glenn door Stapper
  • 777 Weergaven
  • 3 replies
  • 0 kudos

Hey! vast internet ineens geannuleerd

Ik heb gisteren ingetekend op het nieuwe vaste internet aanbod. Alles was ok en ik had een bevestigde afspraak. Ineens krijg ik vandaag een email dat alles geannuleerd werd. Ik heb momenteel echter orange internet via de kabel, dus het moet technisch...

dpape door Aspirant Wegliefhebber
  • 1656 Weergaven
  • 8 replies
  • 0 kudos

activatie SIM

Mijn SIM kaart raakt niet geactiveerd. Ik krijg steeds een foutmelding. Ik kan niemand van Hey bereiken. Dit is zeer frustrerend en belooft niet veel goeds van jullie dienstverlening.  

Annelies door Beginnend Wegliefhebber
  • 485 Weergaven
  • 1 replies
  • 0 kudos