Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sim kaart activatie werkt niet

Alexander
Stapper

Ik heb een simkaart ontvangen maar als ik deze op https://www.heytelecom.be/nl/simactivation probeer te activeren dan krijg ik de melding "Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken? " Ik ben zeker dat de ingevulde informatie overeenkomt.

Ik was op vakantie toen de simkaart aankwam maar de enige vervaldatum die ik zie staan is dat ik voor 16/01/2026 mijn eerste oproep moet uitvoeren.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Alexander ,

Heb je alle stappen in dit artikel gevolgd?
Zo ja, dan moet je contact nemen met de klantenservice via chat of onze sociale media.
Ze zullen het voor je activeren

Rizlaine

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Alexander ,

Heb je alle stappen in dit artikel gevolgd?
Zo ja, dan moet je contact nemen met de klantenservice via chat of onze sociale media.
Ze zullen het voor je activeren

Rizlaine