- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 13-06-2024 2h08
Ik heb een simkaart ontvangen maar als ik deze op https://www.heytelecom.be/nl/simactivation probeer te activeren dan krijg ik de melding "Sorry, we konden je simkaart niet activeren. Kan je bovenstaande informatie nog even nakijken? " Ik ben zeker dat de ingevulde informatie overeenkomt.
Ik was op vakantie toen de simkaart aankwam maar de enige vervaldatum die ik zie staan is dat ik voor 16/01/2026 mijn eerste oproep moet uitvoeren.
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 13-06-2024 16h47
Hallo @Alexander ,
Heb je alle stappen in dit artikel gevolgd?
Zo ja, dan moet je contact nemen met de klantenservice via chat of onze sociale media.
Ze zullen het voor je activeren
Rizlaine
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
op 13-06-2024 16h47
Hallo @Alexander ,
Heb je alle stappen in dit artikel gevolgd?
Zo ja, dan moet je contact nemen met de klantenservice via chat of onze sociale media.
Ze zullen het voor je activeren
Rizlaine

