op 13-06-2024 11h00
Op de website is al heel de week niemand bereikbaar.
Je krijgt zelfs een error blad als je my hey wilt inloggen op de website. In mijn vorige bericht had ik gemeld dat ik plots 20 GB kwijt was.
Na 4 dagen 6 a 7 keren per dag te proberen had ik eindelijk iemand te pakken.
Er werd een dossier opgesteld.
Beetje later een sms, je dosier is opgelost, ik vroeg via de chat waar blijft mijn 20 GB die heb ik nog niet terug.
Mijn app geeft dus een verbruik van 21 gigabyte aan, terwijl ik maar één GB verbruikt heb.
Ik heb ze waarschijnlijk niet allemaal nodig maar juist is juist.
Als ik morgen thuis zonder internet val dan heb ik ze wel allemaal nodig en dan kom ik er tekort, en kan ik bijbetalen.
Geen antwoord via de chat maar ook niet via deze weg.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 13-06-2024 16h43
Hallo @Kurt153 ,
Het was een technisch incident...
Onze teams werken aan een oplossing. Het is een bug in de app 😉
Rizlaine
op 13-06-2024 16h43
Hallo @Kurt153 ,
Het was een technisch incident...
Onze teams werken aan een oplossing. Het is een bug in de app 😉
Rizlaine
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.