Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niemand reageerd

Kurt153
Aspirant Wegliefhebber

Op de website is al heel de week niemand bereikbaar. 

Je krijgt zelfs een error blad als je my hey wilt inloggen op de website. In mijn vorige bericht had ik gemeld dat ik plots 20 GB kwijt was.

Na 4 dagen 6 a 7 keren per dag te proberen had ik eindelijk iemand te pakken. 

Er werd een dossier opgesteld.

Beetje later een sms, je dosier is opgelost, ik vroeg via de chat waar blijft mijn 20 GB die heb ik nog niet terug. 

Mijn app geeft dus een verbruik van 21 gigabyte aan, terwijl ik maar één GB verbruikt heb.

Ik heb ze waarschijnlijk niet allemaal nodig maar juist is juist. 

Als ik morgen thuis zonder internet val dan heb ik ze wel allemaal nodig en dan kom ik er tekort, en kan ik bijbetalen.

Geen antwoord via de chat maar ook niet via deze weg.

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Kurt153 ,

Het was een technisch incident...
Onze teams werken aan een oplossing. Het is een bug in de app 😉

Rizlaine

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @Kurt153 ,

Het was een technisch incident...
Onze teams werken aan een oplossing. Het is een bug in de app 😉

Rizlaine