Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet duidelijk

EdRi
Aspirant Wegliefhebber

Als nieuwe klant zou ik graag wat meer informatie willen over het abonnement: "hey! 20 GB boost : 40 GB"

Wij zijn nogal veel in het Groot Hertogdom Luxemburg. 

In een popup bij het kopje "België + Roaming EU" staat te lezen: "Je abonnement voor gebruik in België en oproepen en sms/mms-berichten die je ontvangt of verstuurt in een land van de Europese Unie."

Kan ik mijn data die ondertussen op een paar weken tijd verhoogt is naar 40 GB, (waarvoor dank! geen jaar moeten wachten) opsouperen in Luxemburg of is dat enkel voor gebruik in België? 

Vriendelijke groeten,

EdRi

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

YousraB
Moderator
Moderator

Dag @EdRi ,

Je kan je data in alle EU-landen gebruiken (uitgezonderd Zwitserland, Andorra en Monaco). Let er wel op dat je niet buiten je bundel komt door je verbruik in de gaten te houden. 😉

Groetjes, 

Yousra 🙂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @EdRi ,

Onze aanbiedingen zijn veranderd 🙂

Heb je de 50GB aanbieding?

Rizlaine

EdRi
Aspirant Wegliefhebber

Hallo @Rizlaine ,

Bedankt voor je reactie. Ik heb de 20gb boost promotie van 10€ (normaal 15 €) die op een paar weken tijd ipv verspreid over 1 jaar naar 40gb gestegen is.

Vriendelijke groet, 

EdRi

YousraB
Moderator
Moderator

Dag @EdRi ,

Je kan je data in alle EU-landen gebruiken (uitgezonderd Zwitserland, Andorra en Monaco). Let er wel op dat je niet buiten je bundel komt door je verbruik in de gaten te houden. 😉

Groetjes, 

Yousra 🙂