Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Product toevoegen werkt niet

NathalieM
Stapper

Ik probeer al enkele weken drie gezinsleden toe te voegen aan mijn account, maar helaas lukt dit niet. Iedere keer dat ik een product wil toevoegen via mijn account, krijg ik een foutmelding bij het invoeren van het telefoonnummer.

Daarom heb ik geprobeerd om een andere route te volgen: via de optie "Ik heb al een hey! account en ik voeg een nieuwe kaart toe." Hierbij krijg ik eerst een bevestigingsmail, waarna ik de bevestiging uitvoer. Echter, na enkele dagen ontvang ik de volgende boodschap:

"We hebben je abonnementsaanvraag goed ontvangen, maar kunnen deze niet activeren omwille van de volgende reden:

  • Je identiteitskaart en blablabla is niet geldig.
  • Je hebt nog openstaande facturen bij Orange."

Dit is verwarrend, aangezien onze gegevens correct zijn en we nooit klant zijn geweest bij Orange. Bovendien zijn alle facturen bij Hey! volledig betaald. Deze foutmelding treft elk gezinslid dat ik geprobeerd heb toe te voegen.

Daarnaast wil ik aangeven dat het erg lastig is om contact op te nemen met jullie. De chatfunctie levert geen resultaat op, en ook via Instagram verloopt de communicatie traag en onvolledig. Vaak worden slechts enkele van de gestelde vragen beantwoord.

Ik zou het zeer waarderen als er nu eindelijk een oplossing kan worden geboden. Indien dit niet mogelijk is, dan moet ik overwegen om een andere provider te zoeken, aangezien dit zo niet langer werkt.

1 ANTWOORD 1

YousraB
Moderator
Moderator

Dag @NathalieM , 

Zijn de nummers van de andere gezinsleden al bij Hey! of bij een andere provider?

Wij kunnen je hier moeilijk helpen, aangezien wij hier geen klantenservice aanbieden. Ik raad je aan om de klantendienst te contacteren via Facebook of Instagram. Zij kunnen je vertellen wat er mis is gegaan met je aanvraag en je helpen met een nieuwe aanvraag.

Groetjes, 

YousraB 🌻