op 14-05-2024 23h39
Hallo, ik had een paar dagen geleden een thuis internet abonnement aangevraagd. Op 27/05 zou iemand komen om vaste internet te installeren. Nu heb ik beslist om dat toch niet te doen en ik had geprobeerd om abonnement te annuleren via Hey - Mijn Producten - Internet en dan klikken op annuleren. Nu dat annuleren(zie foto) op de site werkt blijkbaar niet en dus probeer ik het hier op het forum om dat geannuleerd te krijgen. Dus enkel internet installatie annuleren. Mobiele internet abonnement had ik graag willen behouden.
Mvg
op 17-05-2024 16h37
Heb je al via de chatbot of via social media contact opgenomen met Hey! om je aanvraag stop te zetten?
op 17-05-2024 22h51
Het probleem met de chat is dat er niemand actief is. Je krijgt eerst een paar vragen van de bot en stopt het.
op 04-06-2024 17h22
Dag @Moedikkekoe, Probeer contact op te nemen met de klantenservice via Facebook of Instagram, daar zijn ze erg actief.
Groetjes,
Yousra
op 23-09-2024 19h24
Hallo,
Ik zit met hetzelfde probleem maar ik heb geen sociale media, wat moet ik dan doen? Een gewoon email adres of een telefoonnummer is te eenvoudig zeker?
op 24-09-2024 10h25
Dag @Bascla ,
De klantenservice is 100% online, je kan hen ook contacteren via de chatbot op de website.
Groetjes,
YousraB 😊
op 24-09-2024 12h26
ik krijg niemand te pakken via sociale media of via jullie chat. Hoe moet het dan?
op 24-09-2024 12h29
Ik krijg niemand te pakken op sociale media of via de chatbot. Wat nu?
op 25-09-2024 5h29
Nee.
Chat werkt niet, er is daar niemand. Ik heb uiteindelijk iemand ingeschakeld die wel Facebook heeft en die heeft, ook met veel tijd en moeite, iemand te pakken gekregen die de aanvraag heeft geannuleerd.
Ik was nog van plan een coax te leggen en een nieuwe afspraak te maken, maar jullie abominabele klantendienst heeft dat mooi afgeblokt, nooit zal ik Hey internet nemen. Zelfs Scarlet die geen beste naam heeft op dat gebied scoort nog beter...
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.