Forum

Vind antwoorden op je vragen en chat met de andere leden van het Forum!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

wijziging rekeningnummer domiciliëring - chat onbereikbaar

PR2800
Beginnend Wegliefhebber

Ik moet het rekeningnummer wijzigen van de domiciliëring van mijn factuur. Ik probeer dit via MyHey waar je dit in principe zelf kunt doen. Ik geef een correct rekeningnummer in maar krijg telkens opnieuw dezelfde foutboodschap: "Annulering van je registratie. Je wenste een wijziging van je betalingsmethode te annuleren." Ik probeer dit probleem op te lossen via de chat. De chatbot zegt dat ik niet weg mag gaan en dat een medewerkers mij zal verderhelpen. Maar dan gebeurt er niks ... Ik heb mijn naam en telefoonnummer achtergelaten maar word niet gebeld. Hoe moet ik nu dat rekeningnummer wijzigen? 

6 ANTWOORDEN 6

WimH
Ervaren Wegliefhebber

Ik heb hetzelfde probleem (en ik vermoed nog vele anderen) , ik probeer nu via Messenger maar dat kan wat tijd nemen...

PR2800
Beginnend Wegliefhebber

Dag Wim, dank voor je reactie. Zelf heb ik geen facebook. Als je de oplossing kent, post je die hier dan op het forum. Zo help je mij en vele anderen met hetzelfde probleem. Jammer dat Hey zijn klantendienst niet goed georganiseerd krijgt.

WimH
Ervaren Wegliefhebber

Wel, zonet geprobeerd via MyHey (op mijn android telefoon) en nu is het gelukt! ( wijziging zou wel pas na 24h zichtbaar worden, ik hou je op de hoogte...)

PR2800
Beginnend Wegliefhebber

Goed om te horen dat het bij jou is opgelost.

Net ook nog eens geprobeerd: zowel op de laptop als op mijn Androidtelefoon lukt het niet. Steeds opnieuw dezelfde foutboodschap ...

Rizlaine
Community Manager
Community Manager

Hallo @PR2800 ,

Ik neem contact met je op via privébericht 🙂

WimH
Ervaren Wegliefhebber

Heb ook nog eens getest op een ander klantnummer. Er waren een stuk of 5 pogingen nodig maar het is uiteindelijk gelukt via web. Weet niet of het toeval was, maar eerst fout rekeningnummer gebruikt bij laatste poging en na correctie hiervan lukte het!