Beste hey! community Feedback is heel erg belangrijk voor ons. We proberen continue onze platformen te verbeteren, en hiervoor kunnen we jullie hulp gebruiken. Indien je een technisch probleem ervaart, bv met de app of met onze klantenzone, mag je mi...
elke keer dat ik me abbo wil aanpassen van het frans naar het nederlands geeft hij deze fout aanEr is een fout opgetreden tijdens het updaten.Probeer het na een paar minuten nog eens.
Hey, ik heb enkele problemen ondervonden met het aansluiten bij hey. Ik had een kaartje besteld voor het abbonement. Deze kwam maar niet toe. Heb 10 dagen later dan opnieuw besteld, kwamen er dan plots wel 2 kaartjes toe. Eerste 1 dag later en 2de de...
Hallo! Na het succes van de Blue Monday-promo heeft het hey!-team besloten de promotie te verlengen t/m 31 januari. Nog niet meegekregen? Check dan het artikel van @Tim hier De laatste rechte lijn om ervan te profiteren! Rizlaine
Vergeet niet om je labels te selecteren ;)
Gebruiker | Aantal |
---|---|
16 | |
14 | |
12 | |
5 | |
5 |
Dit is JOUW community! Doe mee, deel je mening, stel je vragen en help mee om hey! te verbeteren.